• Σχόλιο του χρήστη 'Μαρία Δαμανάκη MEd.' | 24 Νοεμβρίου 2020, 14:35

    Σχετικά με το Άρθρο 53 Επικροτούμε την ουσιαστική αναβάθμιση του επιπέδου εκπαίδευσης και του ελέγχου και πιστοποίησης των προγραμμάτων σπουδών των Κ.Δ.Β.Μ. αλλά, σε μικρές ιδιωτικές εκπαιδευτικές μονάδες Κ.Δ.Β.Μ. η υποχρέωση πρόσληψης 3 κατ ελάχιστον διοικητικών στελεχών (+1 εαν παρέχεται εξ αποστάσεως εκπαίδευση) καθιστά απαγορευτική την συνέχιση λειτουργίας τους. Η διάταξη αυτή θα σημάνει το αναγκαστικό κλείσιμο δεκάδων τουλάχιστον μικρών εκπαιδευτηρίων, στα οποία ο ιδιοκτήτης παίζει πολλαπλούς ρόλους (διοικητικούς, εκπαιδευτικούς) και που η δυναμικότητά τους (μέγεθος δομής/αιθουσών, αριθμός ειδικοτήτων σπουδών κ.λπ) καθιστά απαγορευτική την πρόσληψη αριθμού διοικητικού προσωπικού, όπως περιγράφεται στο σχέδιο νόμου. Αυτό συνεπάγεται ανεργία για τους απασχολουμένους σε τέτοιες μικρές εκπαιδευτικές μονάδες. Προτείνουμε να δίνεται η δυνατότητα ανάληψης πολλαπλών ρόλων στην διοίκηση και οργάνωση Κ.Δ.Β.Μ στον ιδιοκτήτη σε μικρής δυναμικότητας ιδιωτικά εκπαιδευτήρια (ανάλογα με τα τετραγωνικά - τον αριθμό αιθουσών- τον μέγιστο αριθμό καταρτιζόμενων ανα ώρα) – με την προυπόθεση πως αυτός διαθέτει τα επαγγελματικά προσόντα για να ανταποκριθεί σε αυτούς και ότι η ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης είναι διασφαλισμένη. Διερωτόμαστε επίσης, τί θα ισχύσει αναφορικά με δομές που θα επιλέξουν να παρέχουν αποκλειστικά εξ αποστάσεως εκπαιδευτικές υπηρεσίες; Θα είναι υποχρεωμένες να πληρούν τα ίδια κριτήρια αναφορικά με τις κτιριολογικές υποδομές, τον τεχνολογικό εξοπλισμό (έναν υπολογιστή ανα κατάρτιζόμενο λ.χ.) και τον ελάχιστο αριθμό απασχολούμενων στην εκπαιδευτική δομή; Και αν ναι, τί πρακτική αναγκαιότητα θα εξυπηρετούν τα παραπάνω;