Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΟΡΦΑΝΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ | 26 Νοεμβρίου 2009, 15:36
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κ. ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΎΛΟΥ Εχω τελειώσει το 1993 Θεολογία και έζησα την κατάργηση της επετηρίδας. Ήμουν επιτυχών στοο Ασέπ 1998 και 2000 και απο αυτές τις επιτυχίες έχω συμπληρώσει 3 και κατι μόρια ως ωρομίσθιος κια είμαι 41 ετών. Θέτω τα παρακάτω ερωτήματα 1) Πόσες φορές πρέπει να δώσω ΑΣΕΠ για να θεωρηθώ άξιος? 2) Η επιτυχία στους προηγούμενους διαγωνισμούς δεν παίζει ρόλο? 3) Πόσες φορές θα έχω την τύχη να ξαναδώσω ΑΣΕΠ εξαιτίας της ηλικίας μου? 4) Είναι παιδαγωγικά ορθό να εξαφανίζονται οι ανω των 30 απο πιθανότητα πρόσληψης ( ο καθένας απο μας δουλεύει και αλλού για να ζήσει την οικογένεια του) και να μας ζητάτε διάβασμα κάθε χρόνο? 5) Είναι ορθό να μετράει ο βαθμός πτυχίου αν κρίνουμε ότι κάποια πανεπιστήμιι βάζουν αφειδώς βαθμούς ενω άλλα με το σταγονόμετρο?( Θεολογικό - Ποιμαντικό)Επίσης ένα φτωχό παιδι απο την επαρχί ααδικείται κατάφωρα αφού δεν υπάρχει δυνατότητα να μείνει κι άλλο για σπουδές με σκοπό την αναθεώρηση της βαθμολογίας του. ¨Οχι λοιπόν στο Αθηνοκεντρικό κριτήριοο βαθμού πτυχίου. Δεν σημαίνει οτι ο μεγαλύτερος βαθμός εξασφαλίζει καλύτερες γνώσεις. Θα σας παρέθετα και άλλα πολλά αλλά σέβομαι τον χρόνοο σας. Προτάσεις: 1) Προσμετρούνται μόρια απο την καλύτερη επιτυχία σε ΑΣΕΠ ( η συνολικά όλες οι επιτυχίες. 2)Δεν παραγκωνίζεται καμια επιτυχία. 3) Μοριοδοτούνται οιι επιτυχόντες ανάλογα με την ηλικία τους όπως έγινε με τον νόμο Πεπονή. (5 μόριο για ηλικία 20-25, 10μόρια για ηλικία 25-30 κ.τ.λ.π.)Δεν είναι οτι έτσι υποστηρίζονται οι παλαιότεροι πτυχιούχοι αλλά υπάρχει δικαιοσύνη συναρτώμενη με τις φορές που μπορείς να δ'ωσεις ακόμα ΑΣΕΠ , οι οποίες είναι λιγότερες όσο πιο μεγάλος είσαι. 4) Δοκιμασία εκπαιδευτικών και αξιολόγηση τους μέσα απο την προσφορά του για δυο χρόνια ως εκπαιδευτικός. Κ. ΥΠΟΥΡΓΕ ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟΟ ΤΗΣ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΗΛΙΚΙΑΚΑ ΜΕΓΑΛΩΝ ΠΤΥΧΙΟΥΧΩΝ . δΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΙΝΗΤΗ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ να προχωρησουν ολι μαζι και να εχουν ολοι ιδιες ευκαιριες ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΖΠΕΡΝΩ ΘΥΕΛΛΕΣ ΑΛΛΑ Η ΠΕΙΡΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ