Αρχική Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξειςΣχέδιο νόμου «Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις»Σχόλιο του χρήστη Αντιγόνη | 25 Νοεμβρίου 2020, 14:59
Συμφωνώ με την παραπάνω ρύθμιση όσων αφορά τους αποφοίτους ΙΕΚ και την εισαγωγή αυτών σε προπτυχιακά προγράμματα μέσω κατατακτηρίων. Επειδή, δε υπάρχουν σχόλια που θέλουν τους αποφοίτους ΙΕΚ να μην δύνανται να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις και τη δυσκολία ενός ΑΕΙ εγώ έχω να πω το εξής. Σαφώς τα Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης είναι εντελώς διαφορετικής φιλοσοφίας και επιπέδου θα έλεγα από ένα ίδρυμα τριτοβάθμιας, τόσο στον τρόπο μαθήματος όσο και στο κομμάτι της εξεταστέας ύλης και της διεξαγωγής των προαγωγικων εξετάσεων. Σίγουρα και από προσωπική εμπειρία έχω δει ότι ένα ποσοστό μεγαλύτερο του 50% του κάθε τμήματος θα δυσκολευτεί να ανταπεξέλθει ακόμη και στις εξετάσεις του ΙΕΚ πόσο μάλλον στην πιστοποίηση (πιστοποίηση ναι ναι.μεν με τη λογική 800 ερωτήσεις θα πέσουν 10 όμως με ύλη που δεν υπάρχει και ανάγκη από.τον σπουδαστή μελέτης τουλάχιστον 1 έτους πριν καθώς και προσωπικής έρευνας για βιβλιογραφία, υλικό και πληροφορίες για την σύνταξη των απαντήσεων, κοινώς εξέταση στα τυφλά). Υπάρχει όμως, κυρία Υπουργέ, και ένα ποσοστό που και επέτυχε στις εξετάσεις και αρίστευσε στην πιστοποίηση και έχει κάθε δικαίωμα να προσπαθήσει να διεκδικήσει μια θέση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, αναβαθμίζοντας παράλληλα τον τίτλο του πτυχίου του και ανοίγοντας νέους ορίζοντες στις γνώσεις του. Και αν δεν είναι κατάλληλα προετοιμασμένος, ή αντάξιος του επιπέδου, ας αφήσουμε τους εξεταστές του εκάστοτε πανεπιστημιακού ιδρύματος να το κρίνουν αυτό.