Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στο νέο νομοσχέδιο δεν αναφέρεται πουθενά το ΠΟΣΟΣΤΟ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΠΑΛ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. Αναφέρεται μόνο η δυνατότητα πρόσβασης σε ΙΕΚ και Μαθητεία. Οι μαθητές του ΕΠΑΛ δεν είναι παιδιά μόνο για τεχνικές δουλειές είναι και παιδιά που έχουν κλίση στα πρακτικά μαθήματα (Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία, Μηχανική, Ηλεκτρολογία) και ιδιαίτερα δημιουργικά. Ο γιος μου αποφοίτησε από το Γυμνάσιο με βαθμό 19,8. Δεν ήθελε να ακολουθήσει το Γενικό Λύκειο γιατί δεν άντεχε άλλο τη θεωρία (ειδικά τα Αρχαία) και τον ενθουσίαζε η ιδέα των εργαστηρίων, το ότι θα δημιουργεί. Τώρα είναι Β' Λυκείου σε ΕΠΑΛ άριστος μαθητής ενώ παράλληλα πηγαίνει φροντιστήριο από την Α΄ Λυκείου για να προετοιμαστεί για τις Πανελλαδικές εξετάσεις. ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΟΥ ΗΔΗ ΦΟΙΤΟΥΝ ΣΤΑ ΕΠΑΛ ΓΙΑ ΤΑ ΑΕΙ; Και αν αλλάξει, πρέπει να αυξηθεί γιατί τώρα είναι πολύ μικρό. Είναι μεγάλη αδικία, παιδιά που ο τύπος μάθησής τους δεν είναι θεωρητικός και γι αυτό δεν πήγαν Γενικό, να έχουν ελάχιστο ποσοστό πρόσβασης στα ΑΕΙ ενώ προετοιμάζονται το ίδιο για τα Πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα. Σας ευχαριστώ, Μητέρα γεμάτη αγωνία για το μέλλον των παιδιών της.