• Σχόλιο του χρήστη 'Δημήτρης Δ.' | 25 Νοεμβρίου 2020, 18:17

    Να σημειωθεί ότι, το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Προσόντων, το οποίο επιδιώκεται να υιοθετηθεί ως το Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων με το παρόν νομοσχέδιο, περιλαμβάνει και άλλα στάδια μετά το 5ο. Έτσι λοιπόν, στο επίπεδο 6 ανήκουν τα ΑΕΙ (Πανεπιστήμια και ΤΕΙ), στο επίπεδο 7 τα μεταπτυχιακά και στο επίπεδο 8 τα διδακτορικά διπλώματα. Δεδομένης λοιπόν της μετεξέλιξης όλων των ΤΕΙ (Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης) της χώρας σε Πανεπιστήμια και σύμφωνα με την ισοτιμία πολλών τμημάτων 4ετούς φοίτησης (των τέως ΤΕΙ και των νυν Πανεπιστημίων), γιατί δεν προβλέπεται ούτε σε αυτό το νομοσχέδιο ρύθμιση για την αυτοδίκαιη, αυτόματη και ως προς κάθε συνέπεια ισοτίμηση και αντιστοιχία όλων των αποφοίτων ΚΑΤΕΕ και ΤΕΙ, με τα νυν Πανεπιστημιακά πτυχία που παρέχονται από τα ίδια τμήματα και τους ίδιους καθηγητές; Σε ποια λοιπόν λογική να υπάρχουν εν έτει 2020 απόφοιτοι 2 ταχυτήτων, σε τμήματα με την ίδια ακριβώς εξειδίκευση και πρόγραμμα σπουδών, με την κάθε δυσμενή ιεραρχική και μισθολογική συνέπεια στην σταδιοδρομία τους; Γιατί δεν λαμβάνεται μέριμνα για 400.000+ αποφοίτους ΤΕΙ με πτυχία των 240 ECTS (ισότιμα δηλαδή με τα Πανεπιστημιακά τμήματα 4ετούς φοίτησης), αναφορικά με την αναγνώριση των πτυχίων τους (χωρίς καμία διαδικασία εξετάσεων ως αντίστοιχα των ΠΕ), καθώς και των διαδικασιών αντιστοίχισης (μεταπτυχιακό ή αναγνώριση προϋπηρεσίας κλπ) πτυχίων ΤΕ με τα νυν ΠΕ 5ετούς φοίτησης; Παρακαλώ θερμά, όπως επιληφθεί του θέματος το αρμόδιο υπουργείο και λάβει μέτρα προβαίνοντας σε διορθώσεις, προκειμένου να αποκατασταθεί επιτέλους η εν λόγω αδικία, που τελείται επί σειρά ετών, ενάντια σε μισό περίπου εκατομμύριο Επιστημόνων Ανώτατης Τεχνολογικής Εκπαίδευσης της χώρας.