• Σχόλιο του χρήστη 'ioannn' | 25 Νοεμβρίου 2020, 22:03

    1. Είναι ΑΠΟΛΥΤΑ σωστό να υπάρχει κατοχή τουλάχιστον 5 χρόνων εμπειρίας στην επαγγελματική εκπαίδευση για τις θέσεις υποδιευθυντών ΙΕΚ. Τα ΙΕΚ ανήκουν στην επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση! Τα τελευταία χρόνια είχαμε το εξής παράλογο: δάσκαλοι ΠΕ70 και νηπιαγωγοί ΠΕ60 να αποσπώνται στις θέσεις αυτές. Με την ίδια λογική να μπορούν και οι καθηγητές της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (ΓΕΛ, ΕΠΑΛ, Γυμνάσιο) να διεκδικήσουν θέσεις διευθυντών σε Δημοτικά Σχολεία. Προφανώς δεν θα συμφέρει πολλούς αυτή η διάταξη, αλλά επιτέλους ο καθένας να ασχολείται με τα τίνα του, και να μην μπαίνει στα χωράφια του άλλου!!!! 2.Τα επιδόματα ευθύνης για τους διευθυντές ΕΠΑΛ και ΓΕΛ οφείλουν να φτάσουν σε αντίστοιχα επίπεδα με αυτά των διευθυντών ΙΕΚ, δεδομένου ότι τα Λύκεια είναι μεγάλα σχολεία, με αρκετή οργάνωση και δουλειά. 3.Να αποσυρθεί το εδάφιο που δίνει την δυνατότητα σε κάθε δημόσιο υπάλληλο να βάζει υποψηφιότητα για διευθυντής ΙΕΚ. Η εκπαίδευση είναι μόνο για τους εκπαιδευτικούς, κανείς δεν ξέρει να την ασκεί καλύτερα. 4.Μεγαλύτερη μοριοδότηση των ξένων γλωσσών και ΤΠΕ Β' Επιπέδου για τις θέσεις ευθύνης. Να μετράει και το συγγραφικό έργο για τις θέσεις ευθύνης στα ΙΕΚ 5.Η συνέντευξη να καταστεί επιτέλους αξιοκρατικός τρόπος επιλογής στελεχών και να ελαχιστοποιηθεί η συνεισφορά της στην συνολική αξιολόγηση. Για τους υποδιευθυντές ΙΕΚ να μην υπάρχει καθόλου συνέντευξη. ΜΟΝΟ ΜΕΤΡΗΣΙΜΑ ΜΟΡΙΑ....και όποιος αξίζει!!!! Εκπαιδευτικός ΕΠΑΛ, Φιλόλογος ΠΕ02 & Κοινωνικών Επιστημών ΠΕ78, Μ.Ed, Ph.D