• Σχόλιο του χρήστη 'ΧΡΗΣΤΟΣ' | 26 Νοεμβρίου 2020, 17:46

    Διαβάζω κάποιους που λένε ότι μόνο εκπαιδευτικοί πρέπει να αναλαμβάνουν θέσεις ευθύνης στα ΔΙΕΚ γιατί αυτοί μόνο ξέρουν από εκπαίδευση. Σίγουρα μόνο αυτοί ξέρουν από εκπαίδευση αλλά δεν ξέρουν από διοίκηση. Άλλο το ένα άλλο το άλλο. Όσοι ξέρουν τα καθήκοντα των στελεχών στα ΔΙΕΚ καταλαβαίνουν. Τι σχέση μπορεί να έχει μια οποιαδήποτε ειδικότητα εκπαιδευτικού, εκτός από ορισμένες, με το διοικητικό έργο; Το βλέπουμε στην πράξη, καμία. Απλά δεν είναι η δουλειά του. Ακόμα και οι αποσπάσεις εκπαιδευτικών που γίνονται για διοικητικό έργο κανονικά δε θα έπρεπε να γίνονται για τη σωστή λειτουργία των δομών διοίκησης. Θα έπρεπε να στελεχωθούν αυτές με μόνιμους διοικητικούς υπαλλήλους και να γνωρίζει καλά ο καθένας το αντικείμενό του. Ειδικά στα ΔΙΕΚ το έργο του Διευθυντή στο μεγαλύτερο βαθμό είναι διοικητικό και στον κανονισμό λειτουργίας υπάρχει η συνέλευση των εκπαιδευτών για την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου. Η πρότασή μου είναι διευθυντής να γίνεται μόνιμος διοικητικός υπάλληλος με πτυχίο ΑΕΙ τουλάχιστο ή εκπαιδευτικός με σχετικό τίτλο στη διοίκηση, να υπάρχει διοικητικό τμήμα με προϊστάμενο μόνιμο διοικητικό υπάλληλο και να υπάρχει τμήμα σπουδών με προϊστάμενο-υποδιευθυντή εκπαιδευτικό. Άλλη πρόταση είναι να μπει ένα πλαφόν στις θητείες που μπορεί κάποιος να γίνεται διευθυντής ή υποδιευθυντής. Υπάρχουν εκπαιδευτικοί στα ΔΙΕΚ της χώρας που είναι 10, 15 και 20 χρόνια στελέχη!!! Έχουν ξεχάσει τι θα πει σχολείο και αίθουσα διδασκαλίας! Τέλος τα προσόντα για να είναι κάποιος επικεφαλής μιας δομής δεν εξαντλούνται στα πτυχία ή στην ιδιότητα. Πρέπει να επιλέγονται με κάποιο τρόπο οι πιο ικανοί και αυτό ισχύει για όλο το δημόσιο.