• Σχόλιο του χρήστη 'ΝΙΚΟΛΑΣ' | 26 Νοεμβρίου 2020, 19:31

    άρθρο 13: εκπαιδευτική δομή για ανήλικους (εγγράφονται απόφοιτοι γυμνασίου) και αυτή θα διοικείται από δημόσιο υπάλληλο κι όχι εκπαιδευτικό; Πώς θα διαχειριστεί ο ταχυδρόμος τα ανήλικα; Και σε πια υπηρεσία ασκείται η διοίκηση μονοπρόσωπα; απαραίτητο να υπάρχει και υποδιευθυντής και να είναι και ο Διευθυντής και ο Υποδιευθυντής αποκλειστικά εκπαιδευτικοί! άρθρο 25: γιατί δεν προβλέπεται αναβολή στράτευσης για τους εγγεγραμμένους στα ΙΕΚ; άρθρο 31: ο Διευθυντής του ΙΕΚ (εκπαιδευτική μονάδα) ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΠΑΡΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ. Πώς θα αξιολογήσει εκπαιδευτές και μόνιμους εκπαιδευτικούς ο οιοσδήποτε υπάλληλος; Πώς θα εφαρμόσει και θα αξιολογήσει εκπαιδευτικά προγράμματα, ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, πώς θα αναθέσει εκπαιδευτικά καθήκοντα, πώς θα υλοποιήσει καινοτόμα εκπαιδευτικά προγράμματα και πώς θα αξιολογήσει τους εκπαιδευτικούς που θα έχει ως υποδιευθυντές; Όλα αυτά είναι στις προτεινόμενες αρμοδιότητές του και ΠΡΟΔΗΛΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΜΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ. άρθρο 31 επίσης: Ο Υποδιευθυντής ΙΕΚ ζητάτε να έχει περισσότερα προαπαιτούμενα προσόντα απο τον Διευθυντή του;θα μας τρελάνετε; άρθρο 36: Οι πιστοποιημένοι απόφοιτοι του επιπέδου 5 θα κατατάσσονται στους Δ.Ε.; Μα τότε γιατί να πάνε στο 5 αφού αφενός αυτό δίνει έτσι κι αλλιώς το επίπεδο 4 κι αφετέρου τα ΤΕΙ δεν υπάρχουν πια...Απολύτως απαραίτητο να αποδοθούν επαγγελματικά δικαιώματα Τ.Ε. σε όλους τους πιστοποιημένους του επιπέδου 5.