• Σχόλιο του χρήστη 'Haris' | 26 Νοεμβρίου 2020, 21:47

    Άρθρο 31 Πως ένας διοικητικός υπάλληλος σαν διευθυντής Πειραματικού ΙΕΚ ή ΙΕΚ με Πειραματικά τμήματα θα εφαρμόσει καινοτόμες λειτουργίες εκπαιδευτικής μεθοδολογίας, εκπαιδευτικού προσωπικού, στοχευμένων ειδικοτήτων, εποπτικών μέσων διδασκαλίας, υποδομών και εργαστηριακού εξοπλισμού? Πως ένας διοικητικός υπάλληλος θα εποπτεύει τη διασφάλιση της ποιότητας στα Ι.Ε.Κ. στο πλαίσιο της επαγγελματικής εκπαίδευσης-κατάρτισης? Πως θα αξιολογεί τον υποδιευθυντή του και τους εκπαιδευτές του χωρίς να έχει σχέση με την κατάρτιση? Πως θα εποπτεύει την εφαρμογή των ειδικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων που αφορούν σε καταρτιζόμενους με αναπηρίες ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες αν δεν είναι εκπαιδευτικός ανάλογης ειδικότητας? Πως ένας διοικητικός υπάλληλος θα αναθέτει στους εκπαιδευτές του Ι.Ε.Κ. συγκεκριμένα καθήκοντα που συνδέονται με το εκπαιδευτικό έργο όταν δεν ξέρει το εκπαιδευτικό έργο? (Επαγγελματικό προσανατολισμό, υλοποίηση καινοτόμων εκπαιδευτικών προγραμμάτων και δράσεων, εργαστηριακή εκπαίδευση, πρακτική άσκηση κλπ) Πως ένας διοικητικός υπάλληλος σαν διευθυντής ΙΕΚ θα αντικαθιστά τον υποδιευθυντή του όταν έχει πλήρη άγνοια του έργου του? Πως ένας διοικητικός υπάλληλος σαν διευθυντής ΙΕΚ (χωρίς να έχει μπει ποτέ του σε αίθουσα διδασκαλίας) θα επιβάλλει ποινές σε σπουδαστές ή ακόμα χειρότερα σε ανήλικους μαθητές στην περίπτωση της ΕΣΚ? Πως θα αποφασίζει και θα υπογράφει απαλλαγές μαθημάτων καταρτιζομένων όταν δεν έχει σχέση με τον χώρο της εκπαίδευσης? Η λίστα με ανάλογα ερωτήματα είναι μεγάλη. Μπορεί με το παρόν νομοσχέδιο να μην ορίζετε τον διευθυντή σαν «παιδαγωγικά» υπεύθυνο του ΔΙΕΚ αλλά εκ των πραγμάτων όπως βλέπετε είναι. Όλα τα παραπάνω και πολλά άλλα μόνο ένας εκπαιδευτικός με περισσότερα προσόντα και εμπειρία από τον υποδιευθυντή του μπορεί να επιτελέσει με επιτυχία. Μην υποχωρήσετε σε διαχρονικά συνδικαλιστικά αιτήματα. Αν θέλετε μάνατζερ σε ΔΙΕΚ και ΕΣΚ υπάρχουν εκατοντάδες εκπαιδευτικοί με ανάλογα προσόντα, εμπειρία και διάθεση να προσφέρουν.