Αρχική Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξειςΣχέδιο νόμου «Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις»Σχόλιο του χρήστη ΖΕΡΒΟΥΛΑΚΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ | 27 Νοεμβρίου 2020, 12:56
Πρέπει να αλλάξει στο σημείο: " Ο Υποδιευθυντής πρέπει να έχει τουλάχιστον πενταετή διδακτική υπηρεσία στην επαγγελματική εκπαίδευση ή κατάρτιση, γνώση και εμπειρία σε διδακτικές μεθόδους της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης". Δεν αποκλείει έτσι τους εκπαιδευτικούς της δευτεροβάθμιας γενικής εκπαίδευσης, γεγονός που θα ήταν αδικία για λόγους όπως: 1. Και στις δύο (γενική-επαγγελματική) οι ειδικότητες των εκπαιδευτικών είναι ίδιες στην πλειοψηφία τους. Πχ Γυμναστής από την επαγγελματική μπορεί να θέσει υποψηφιότητα ενώ από την γενική όχι, και το ίδιο ισχύει για όλες τις ειδικότητες της γενικής εκπαίδευσης. Όλες ανεξαιρέτως υπάρχουν και στην επαγγελματική, άρα με ποια λογική αποκλείονται ίδιας διδακτικής εμπειρίας εκπαιδευτικοί; 2. Στο αντικείμενο σπουδών των ειδικοτήτων των ΙΕΚ δεν απαρτίζεται αποκλειστικά από εργαστήρια η τεχνικά μαθήματα ώστε να ζητείται πιθανή πείρα πάνω σε αυτά μόνο. Στην πραγματικότητα ακόμα και στις πιο εξειδικευμένες ειδικότητες υπάρχουν πλήθος θεωρητικών μαθημάτων. 3. Εκπαιδευτικοί της γενικής συμπληρώνουν ωράριο στην επαγγελματική (και αντίστροφα) χωρίς να προσμετρώνται ή να αθροίζονται ως έτη σε μια από τις δύο.