Αρχική Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξειςΣχέδιο νόμου «Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις»Σχόλιο του χρήστη Ελευθερία Μανώλη | 27 Νοεμβρίου 2020, 14:32
Η Αυτόματη και Αυτονόητη Αντιστοίχιση των Πτυχίων Τ.Ε.Ι. (Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων - Α.Ε.Ι.) και των Ισότιμων και Αντίστοιχων αυτών, με τα Νέα Πανεπιστημιακά Πτυχία που προέκυψαν από τις συγχωνεύσεις Πανεπιστημίων (Α.Ε.Ι) και Τ.Ε.Ι. (Α.Ε.Ι.), χωρίς επιπλέον κριτήρια(Μαθήματα, Εμπειρία κ.λ.π.) και η υποστήριξη των Πλήρων Επαγγελματικών Δικαιωμάτων, που απορρέουν από τις σπουδές των Πτυχιούχων Τ.Ε.Ι.(Α.Ε.Ι.) και των Ισότιμων και Αντίστοιχων αυτών είναι επιτακτική και μονόδρομος. Επίσης, η κατάργηση του άδικου και αναχρονιστικού ΠΕ και ΤΕ είναι επιτακτική και μονόδρομος και επιβάλλεται να γίνει εδώ και τώρα!!!. Οι οποιεσδήποτε άλλες διακρίσεις μεταξύ Πτυχιούχων Τ.Ε.Ι.(Α.Ε.Ι.) και των Ισότιμων και Αντίστοιχων αυτών δεν θα γίνει επιτρεπτό να υπάρχουν. Επίσης, δεν γίνεται να υπάρχει και ουτε θα το δεχθούμε σε καμία περίπτωση αυτό, δηλαδή λέμε όχι στην διάκριση που υπάρχει στον χρόνο και τα έτη αποφοίτησης των Πτυχιούχων Τ.Ε.Ι.(Α.Ε.Ι.). Δεν διαπραγματευόμεθα ούτε και παζαρεύουμε τα Θεμελιώδη αιτήματά μας, τα οποία αναφέρονται στις Πληροφορίες του Group μας. Το βασικότερο είναι η Αυτόματη Αντιστοίχιση των Πτυχίων μας με τα Νέα Πανεπιστημιακά Πτυχία να γίνει χωρίς τις όποιοεσδήποτε Προυποθέσεις, που αυτό ακριβώς σημαίνει ότι οι διάφορες επιτροπές είναι αχρείαστες, διότι, ακριβώς εδώ λέμε για να γίνει μόνο Αυτόματη Αντιστοίχιση, που το Αυτόματη σημαίνει χωρίς τα όποιαδήποτε παζαρέματα που προκύπτουν από τις διάφορες επιτροπές που σκοπό έχουνε τις "κατηγοριοποιήσεις" και "σαλαμοποιήσεις" και αλλοίωση του αιτήματός μας. •••Υπάρχει επίσης ΒΕΒΑΙΩΣΗ του Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. για το Ομοταγές (ΙΣΟΔΥΝΑΜΟ) των Α.Ε.Ι. (Πανεπιστήμια/Τ.Ε.Ι.) με διάφορα Πανεπιστήμια του Εξωτερικού.••• - ••• Όχι μόνον αυτή η ΒΕΒΑΙΩΣΗ υπάρχει, αλλά και πολλές άλλες και με όλες τις απαραίτητες Σφραγίδες και Επίσημες Μεταφράσεις + Σφραγίδα της Χάγης Apostille••• ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΟΝΟ ΑΡΜΟΔΙΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΤΟΝ Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ENIC-NARIC... Παρακαλούμε όπως, μας αναγνωρίσετε αυτόματα και χωρίς τα όποιαδήποτε προαπαιτούμενα και προϋποθέσεις τα Πτυχία μας ως ΙΣΌΤΙΜΑ και ΑΝΤΊΣΤΟΙΧΑ, τόσο με τα Νέα Πανεπιστημιακό Πτυχία, σπουδών οκτώ (8) εξαμήνων, τα οποία δεν χορηγήθηκαν, όπως θα έπρεπε κανονικά, σε όσους φοιτητές είχαν ολοκληρώσει το 4-ετές πρόγραμμα σπουδών, όπως αυτό υφίστατο κατά την ίδρυση του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής (Μάρτιος 2018) μέχρι και το μήνα Ιούνιο του 2019, όσο και με τα Πανεπιστημιακά Πτυχία, σπουδών δέκα (10) εξαμήνων, που απονέμονται ήδη από τα Τμήματα Μηχανικών και Γεοπόνων της Σχολής Μηχανικών και Γεωπονίας αντίστοιχα, του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής κ.α..., σύμφωνα με Πάντα με το Ελληνικό Σύνταγμα και τους Νόμους του Ελληνικού Κράτους, καθώς και με την Ευρωπαϊκή Νομοθεσία. Τα πτυχία αυτά που επικαλούμαστε, τόσο το 4-ετές, όσο και το 5-ετές αποτελούν Πτυχία Πρώτου Κύκλου Σπουδών (Bachelor’s Degree). Την αντιστοίχιση την οποία αιτούμαστε, ήταν κανονικά υποχρέωση της Ελληνικής Πολιτείας, να το έχει πράξει (σύμφωνα με τους Νόμους του Κράτους, Ν.4485/2017 - Άρθρο 5 και Παράγραφος 3), μετά τη συγχώνευση των ΤΕΙ(Α.Ε.Ι.) Αθήνας και ΤΕΙ(Α.Ε.Ι.) Πειραιά και την ίδρυση του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής (Α.Ε.Ι.), κάτι το οποίο προφανώς δεν πραγματοποίησε, ως όφειλε. Τα Τ.Ε.Ι. (Α.Ε.Ι.) όπως και τα Πανεπιστήμια (Α.Ε.Ι.) είναι Πανεπιστημιακά Ιδρύματα κατά το Άρθρο 16 Παρ.5. του Ελληνικού Συντάγματος και τους Νόμους του Ελληνικού Κράτους. Δεν νοείται Δημόσια Ανώτατη Εκπαίδευση στην Ελλάδα (βΛέπε... την C-84/07 – Απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου) κατά το Άρθρο 16 Παρ.5 του Ελληνικού Συντάγματος και να μην είναι Πανεπιστημιακή Εκπαίδευση κατά την επίσημη ερμηνεία του Ελληνικού Συντάγματος. Επίσης, οι πιστωτικές μονάδες E.C.T.S. δεν έχουν και τόση σημμασία στην πραγματικότητα, όπως ακριβώς το παραδέχονται όλες οι ανεπτυγμένες χώρες. Παράδειγμα: Τα Πτυχία της Ομοσπονδιακής Χώρας της Γερμανίας και άλλων διαφόρων Ευρωπαϊκών χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης Πρώτου Κύκλου Bachelor από 180-300 E.C.T.S. είναι Ισοδύναμα (ΙΣΟΤΙΜΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ) και η αξία τους είναι ακριβώς η ίδια. Τα Fachhochsculen (FH-U.A.S.) της Γερμανίας είναι ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ από το 1968 και εφόσον τα Τ.Ε.Ι. είναι ΟΜΟΤΑΓΗ και τα Πτυχία τους ΙΣΟΔΥΝΑΜΑ(ΙΣΟΤΙΜΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ) από το 1993, και επειδή δεν διαμεσολάβησε κάποιος Νόμος από τον Ιδρυτικό των Τ.Ε.Ι. τον Ν.1404/1983 του 1983 τότε τα Τ.Ε.Ι. ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΑΚΟ ΈΤΟΣ ΤΟΥ 1983. Επίσης, τα ΠΤΥΧΙΑ "DIPLOM (FH)" της Γερμανίας ΕΙΝΑΙ ΙΣΟΔΥΝΑΜΑ(ΙΣΟΤΙΜΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ) ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΩΝ Τ.Ε.Ι. (Α.Ε.Ι.) ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΤΩΝ Γερμανικών Fachhochsculen (FH-U.A.S.) ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΑ, ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΤΩΝ Τ.Ε.Ι.(Α.Ε.Ι.) ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΑ, ΑΣΧΕΤΩΣ ΒΕΒΑΙΩΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΑΡΘΡΟ 16 ΠΑΡ.5.!!!. ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΤΩΝ Τ.Ε.Ι./ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ 6ο ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟΥ Ε.Π.Π. ΠΟΥ ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ 7 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 16 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΕΙ ΚΑΤΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 5 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 16 ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ. ΑΡΑ, ΤΑ Τ.Ε.Ι.(Α.Ε.Ι.) ΌΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ (Α.Ε.Ι.)ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ. ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ!!!. ΜΟΝΟΝ ΟΙ ΑΝΩΤΕΡΕΣ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ 5ο ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ/ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΤΟΥ Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ!!!. LINKS: 1. https://www.facebook.com/groups/TEIPublicGroup 2. https://onedrive.live.com/?authkey=%21AJdHc97rbjs%5FSgA&id=86EC6AF15E68F45F%2123937&cid=86EC6AF15E68F45F 3. https://www.dqr.de/en/2316.php?LANG=ENG&NI=6&PID=5&QT2=8&SQ=757 4. https://www.dqr.de/en/2316.php?LANG=ENG&NI=6&PID=5&QT2=8&SQ=752 5. https://www.dqr.de/en/2316.php?LANG=ENG&NI=6&PID=5&QT2=0&SQ=751 6. https://www.dqr.de/en/2316.php?LANG=ENG&NI=6&PID=5&QT2=8&SQ=750 7. https://www.dqr.de/en/2316.php?LANG=ENG&NI=6&PID=5&QT2=8&SQ=756 8. https://www.dqr.de/en/2316.php?LANG=ENG&NI=6&PID=5&QT2=8&SQ=753 9. https://www.dqr.de/en/2316.php?LANG=ENG&NI=6&PID=5&QT2=8&SQ=755 10. https://www.dqr.de/en/2316.php?LANG=ENG&NI=6&PID=5&QT2=8&SQ=754 11. https://ec.europa.eu/ploteus/sites/eac-eqf/files/greek_referencing_report_2016.pdf 12. https://nqf.gov.gr/images/nqf/ENTYPO_07-12-2017_greek.pdf 13. https://eacea.ec.europa.eu/national-policies/eurydice/content/national-qualifications-framework-33_en 14. https://eacea.ec.europa.eu/national-policies/eurydice/content/national-qualifications-framework-33_el 15. https://www.facebook.com/groups/TEIPublicGroup .....ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ!!! Έχοντας ΈΝΝΟΜΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ και ΕΠΙΦΥΛΛΑΣΣΟΜΕΝΟΙ ΠΑΝΤΟΣ ΝΟΜΙΜΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΜΑΣ, αναμένουμε την απάντησή σας, προκειμένου να προβούμε σε νομικές ενέργειες, σε περίπτωση που αυτό απαιτηθεί, εντός του οριζόμενου από το Νόμο χρονικού διαστήματος. Σας παρακαλούμε, όπως μας γνωρίσετε τον Αριθμό Πρωτοκόλλου εισερχομένου εγγράφου που το παρόν μήνυμα έλαβε από την υπηρεσία σας. Οι Αιτούντες: Απόφοιτοι Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Τ.Ε.Ι.) Ημερομηνία: 27/11/2020