Αρχική Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξειςΣχέδιο νόμου «Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις»Σχόλιο του χρήστη ΕΥΑΝΘΙΑ | 27 Νοεμβρίου 2020, 16:25
Στο άρθρο 31 για την επιλογή στελεχών παρατηρούμε τα εξής: Να μπορέσει να γίνει διευθυντής του ΙΕΚ,μια μη τυπικής εκπαιδευτικής δομής ένας οποιοσδήποτε δημόσιος υπάλληλος που θα αξιολογήσει και θα υποβοηθά το εκπαιδευτικό έργο των εκπαιδευτών!!! Αυτό είναι ανέφικτο αν δε είναι κάποιος εκπαιδευτικός. Από την άλλη στην επιλογή υποδιευθυντών Διεκ μπορούν να είναι οι υποψήφιοι μόνο εκπαιδευτικοί αλλά των ΕΠΑΛ! Οι Υποδιευθυντές των ΙΕΚ πρέπει να αξιολογούνται κυρίως για τις Διοικητικές τους ικανότητες και για την επιστημονική τους επάρκεια (α Πτυχίο η και β πτυχίο εκπαιδευτικού και συναφείς μεταπτυχιακές σπουδές) ώστε να μπορεί να ελέγχει και να αξιολογεί το εκπαιδευτικό έργο των εκπαιδευτικών των ΙΕΚ. Ποιά η σκοπιμότητα της 5ετούς προυπηρεσίας σε επαγγελματική εκπαίδευση? Γιατί ο ίδιος υποψήφιος μπορεί να είναι ικανός για Διευθυντής αλλά όχι ικανός για υποδιευθυντής? Θεωρώ ότι στο άρθρο 31 αυτή η διάταξη θα εκπέσει γιατί παραβιάζει τις δημόσιες αρχές της αναλογικότητας και ίσης μεταχείρισης.