• Σχόλιο του χρήστη 'ΔΗΜΗΤΡΑ ΑΓΓΕΛΑΚΗ' | 27 Νοεμβρίου 2020, 23:39

    1. Στο ΚΕΦ. Γ, δημιουργούνται δύο δομές Μεταγυμνασιακής Κατάρτισης οι Ε.Σ.Κ και οι ΕΠΑΣ του ΟΑΕΔ. Είναι απολύτως όμοιες άρα τι νόημα έχει ο διαχωρισμός ο οποίος μακροπρόθεσμα μόνο προβλήματα και σύγχυση θα δημιουργήσει τόσο στους αποφοίτους όσο και στους εργοδότες και στο ΑΣΕΠ της κάθε εποχής. 2. Στο άρθρο 10 αναφέρεται ο τρόπος ίδρυσης των Ε.Σ.Κ αλλά δεν αναφέρεται τίποτα για τις ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ, τι σημαίνει αυτό ; Επίσης ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ λειτουργούν και σήμερα και έχουν ιδρυθεί με το ν.3475/2006,το ίδιο όνομα επίσης σύγχυση θα δημιουργήσει. Διαφορετικές δομές με ίδιο όνομα; 3. Στο άρθρο 11 παρ 3 γίνεται αναφορά στην Πρακτική Άσκηση στις Ε.Σ.Κ αλλά ούτε λόγος για τις ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ. Σα να ξεχάστηκαν πάλι. Γι αυτό λέω, τι τα θέλετε τα διαφορετικά ονόματα; 4. Στο άρθρο 14, το Πτυχίο των νέων ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ οι οποίες είναι πλέον σχολές κατάρτισης εντάσσεται στο επίπεδο (3). Τα Πτυχία των ΕΠΑΣ του ν.3475/2006 τα οποία είχαν σύμφωνα με τον ιδρυτικό νόμο το ίδιο επίπεδο με ΓΕΛ, ΕΠΑΛ, ΤΕΛ και είναι τίτλοι Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και όχι κατάρτισης πως γίνεται να έρχεστε .... χρόνια μετά και να τα υποβιβάζεται στο επίπεδο των μεταγυμνασιακών σχολών κατάρτισης; (αναφέρομαι στην περίπτωση 2 του άρθρου 14). Γνωρίζεται ότι σχεδιάστηκαν τα προγράμματα σπουδών αυτών των σχολών για το συγκεκριμένο επίπεδο και υλοποιήθηκαν μετά από έγκριση του (τότε) Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και μετά εγκρίθηκαν με ΚΥΑ, απολύτως σύννομα; Γνωρίζεται ότι τους έχουν αποδοθεί επαγγελματικά δικαιώματα όμοια με των αποφοίτων ΤΕΕ Β΄Κύκλου; Πως υποβιβάζονται σήμερα; Κατά πόσο είναι νόμιμο να γίνει υποβιβασμός Πτυχίων με αναδρομική ισχύ; Δηλαδή πήγαν χιλιάδες μαθητές σε σχολεία δημόσια, πήραν Πτυχίο, πέρασαν και καμιά δεκαριά χρόνια και ξαφνικά έρχεται το επίσημο κράτος και λέει "πηγαίνετε ένα σκαλοπάτι ποιο κάτω γιατί το ξανασκέφτηκα - σχεδίασα αλλιώς την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση" ... Είναι απαράδεκτο νομίζω....