• Σχόλιο του χρήστη 'ΜΑΖΝΕΙΚΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ' | 28 Νοεμβρίου 2020, 09:04

    Αναφορικά με την Διοίκηση των ΔΙΕΚ και ΕΣΚ, θεωρώ ότι ορθά έχουν το δικαίωμα να είναι Διευθυντές και οι Δημόσιοι Λειτουργοί, οι οποίοι αποκλείστηκαν με τις διατάξεις τον Ν.4186/2013 άδικα και καταχρηστικά. Το παρόν σχέδιο νόμου θεραπεύει στρεβλώσεις και αγκυλώσεις του παρελθόντος. Σε ένα κράτος δικαίου, όπου το Σύνταγμα κατοχυρώνει την ισονομία, δεν είναι δυνατό να υποκύπτουμε σε συντεχνιακές λογικές, όπου οι αποφάσεις παίρνονται στη λογική των αριθμών. Να θυμηθούμε λίγο...Το 2013 δικαίωμα συμμετοχής στη θέση του Διευθυντή των ΔΙΕΚ είχαν μόνο οι εκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας, αργότερα με τροπολογία έχουν δικαίωμα και οι εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας και μένουν εκτός όλοι οι Δημόσιοι Λειτουργοί. Δηλ. Δημόσιος Υπάλληλος, ο οποίος διορίστηκε με γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ, με 2 ή και περισσότερα πτυχία, με μεταπτυχιακά, με εμπειρία στην επαγγελματική κατάρτιση, με εμπειρία ως προϊστάμενος τμήματος σε διεύθυνση εκπαίδευσης με διδασκαλία σε ΙΕΚ, ΚΔΒΜ, ΚΕΚ, ΕΚΔΔΑ, με συγγραφικό, ερευνητικό και επιμορφωτικό έργο, με θητεία Διευθυντή, Υποδιευθυντή σε ΔΙΕΚ και με απόσπαση για διοικητικό έργο σε ΔΙΕΚ, δεν μπορεί να θέσει υποψηφιότητα για τη θέση του Διευθυντή μόνο και μόνο επειδή δεν είναι εκπαιδευτικός; Άραγε οι μόνιμοι διοικητικοί υπάλληλοι των ΔΙΕΚ γιατί να μην μπορούν, όταν υπηρετούν σε αυτά από την ίδρυση τους; Το θέμα είναι να επιλέγονται οι άξιοι και όχι μόνο όσοι έχουν μία ιδιότητα. Επίσης θεωρώ ότι θα έπρεπε οι δημόσιοι λειτουργοί να μπορούν να επιλέγονται και ως Υποδιευθυντές, αφού πλέον θα μπορούν και ως Διευθυντές. Δεν έχει λογική να επιλέγεται κάποιος/α σε ανώτερη θέση και να μην μπορεί να επιλέγεται σε κατώτερη. Τέλος διατηρώ τις επιφυλάξεις μου για την μοριοδότητη των προσόντων των υποψηφίων και θεωρώ ότι θα πρέπει αυτή να είναι που ίσχυε πριν τη ψήφιση του Ν.4186/2013