Αρχική Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξειςΣχέδιο νόμου «Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις»Σχόλιο του χρήστη Π. Κωνσταντίνου | 29 Νοεμβρίου 2020, 09:05
Άρθρο 31 παρ. 7 Το 90% των σχολίων κατακεραυνώνει την αλλαγή για τις θέσεις υποδιευθυντών, επικαλούμενα τα αυτονόητα: Όχι στον αποκλεισμό ανθρώπων που έχουν αποδείξει με το παράδειγμα της ζωής τους (συνεχιζόμενες σπουδές) ότι ενστερνίζονται τις αξίες που πρεσβεύουν τα ΙΕΚ. Δηλαδή τη δια βίου προσπάθεια αυτοβελτίωσης και επέκτασης των γνωστικών τους οριζόντων. Το άλλο 10% πανηγυρίζει γιατί οι παραπάνω πετιούνται έξω από το παιχνίδι και θα μπορούν πλέον άλλοι με μειωμένα προσόντα να αναλάβουν αυτές τις θέσεις, ακόμα και μόνο με ένα βασικό πτυχίο. - ΤΑ ΙΕΚ ΔΕΝ ΕΝΑΙ ΕΠΑΛ - Η ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΝΗΛΙΚΩΝ - ΣΤΑ ΙΕΚ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 40-50-60 ΧΡΟΝΩΝ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ - ΣΤΑ ΙΕΚ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΘΕΩΡΗΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ - ΟΣΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΙΕΚ ΑΠΟ ΤΑ ΓΕΛ, ΑΛΛΕΣ ΤΟΣΕΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΕΠΑΛ - ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΙΔΙΑΖΟΥΣΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗ ΘΕΣΗ ΠΑΡΑ ΣΕ ΕΠΑΛ Είμαι σίγουρος ότι θα ακολουθήσει κάποιο σχόλιο που θα σφύζει επιχειρημάτων, που ολόκληρο θα είναι "Μπράβο θα αναβαθμιστούν τα ΙΕΚ". Μάλλον μερικοί ως αναβάθμιση θεωρούν τον εαυτό τους στη διοίκηση, ανεξαρτήτως προσόντων...