• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΕεκ' | 29 Νοεμβρίου 2020, 10:27

    Ένα επιπλέον σχόλιο , απάντηση στον πρώην υποδιευθυντή ΙΕΚ και ερωτήσεις ενός αφελούς προς την υπηρεσία : α) Έχει δίκιο ο άνθρωπος για τον παραλογισμό της μοριοδότησης (ευθύνη της υπηρεσίας ). Δίκαιο να υπάρχουν προαπαιτούμενα αλλά με κάποια λογική και ισορροπία (εκτός οι δάσκαλοι-άσχετοι με δευτεροβάθμια/μεταδευτεροβάθμια, οι ΤΕ που μπήκαν από το παράθυρο στην εκπαίδευση με χαρτί δευτεροβάθμιας και αναγνώρισαν πτυχία που δεν θα τους εξασφάλιζαν αλλιώς θέση στο δημόσιο και είναι πλέον ΠΕ με διπλά πτυχία, η στρέβλωση την εκπαίδευση ενηλίκων να την μονοπωλούν σχεδόν τα παιδαγωγικά τμήματα δημοτικής/προσχολικής εκπαίδευσης) και κάποια μετά προσόντα να μοριοδοτούνται ανάλογα. Το πρόβλημα λοιπόν είναι η παράλογη -έξω από κάθε διαβούλευση- απόφαση μοριοδότησης . Όπως και το γεγονός ότι σε μικρές δομές είναι υπερβολή και διευθυντής και υποδιευθυντής (ειδικά στα ΣΔΕ, κοροϊδία φουλ σε μερικές περιπτώσεις) β) με την επιφύλαξη να δούμε επανίδρυση των δομών : Θα υπάρξει εξορθολογισμός γεωγραφικά των δομών; (κάτι ψιλοϋπαινίσσεστε) Είναι λογικό να υπάρχουν υπέρογκες αμοιβές στελεχών (λες και όλα γίνονται για βόλεμα) σε ΙΕΚ πχ που είναι διάσπαρτα σαν τις σχολές ΑΕΙ , αλλά δεν υπάρχουν όπου χρειάζονται πχ εσπερινά ΕΠΑΛ (μια βαθμίδα πριν) ή ΣΔΕ ή τμήματα αναλφαβήτων σε παραρτήματα κοντά στους ανθρώπους που τα χρειάζονται; (η βασική εκπαίδευση πρέπει να είναι αποκεντρωμένη, τα ανώτερα επίπεδα , όπου υπάρχει και ανάγκη πιο ευρωβόρων υποδομών πιο συγκεντρωτική προφανώς και τώρα μιλάτε και για ΙΕΚ "ειδικού καθεστώτος" ). Επίσης , μια ερώτηση διοικητική που τρέχει : τόση πρεμούρα για αναβάθμιση οικονομικά κλπ των στελεχών μετά την ψήφιση του εν λόγω νομοσχεδίου, τώρα γιατί δομές σας είναι ακέφαλες και δεν κινήθηκε η διαδικασία πλήρωσης θέσεων στελεχών (όπως άλλες χρονιές στις δομές σας , όπως για ένα μόνο έτος ήδη σε πάμπολλα σχολεία γενικής ανηλίκων σε όλη την ελλάδα σε παράταση κιόλας μέχρι τον ορισμό νέων διευθυντών, όχι σε θητεία που τρέχει στις δικές δομές; ).