• Σχόλιο του χρήστη 'Εν ενεργεία στέλεχος ΔΙΕΚ' | 29 Νοεμβρίου 2020, 16:50

    Άρθρο 31 παρ. 7 Α) Ο υποδιευθυντής θα κληθεί να διαδραματίσει έναν ρόλο πολύ πιο σύνθετο από αυτόν του διευθυντή καθώς θα είναι εκπαιδευτικός της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Εάν παραμείνει η παράγραφος 1β και συγκεκριμένα το τμήμα «μπορεί να είναι δημόσιος λειτουργός, μόνιμος δημόσιος υπάλληλος» τότε για την εύρυθμη λειτουργία του ΔΙΕΚ, ο υποδιευθυντής θα πρέπει – στην ιδανική περίπτωση - να έχει: Τυπικά προσόντα • διδακτορικό ή μεταπτυχιακό δίπλωμα στην Εκπαίδευση Ενηλίκων • διδακτορικό ή μεταπτυχιακό δίπλωμα στη Διοίκηση της Εκπαίδευσης Διοικητική – εργασιακή εμπειρία • εμπειρία στη διοίκηση των ΙΕΚ είτε ως στέλεχος (Διευθυντής, Υποδιευθυντής) • ασκήσει διοικητικό έργο ως αποσπασμένος εκπαιδευτικός • διδάξει ως ωρομίσθιος εκπαιδευτής στα ΔΙΕΚ Β) Επιπρόσθετα, σύμφωνα με το Άρθρο 26 «Οργάνωση και λειτουργία ξενόγλωσσων τμημάτων» όλα τα στελέχη (Διευθυντές και Υποδιευθυντές) θα πρέπει να είναι άριστοι γνώστες τουλάχιστον δύο ξένων γλωσσών (Αγγλικής και Γαλλικής) και προαιρετικά μιας ακόμη (Ισπανικής ή Ιταλικής) καθώς πρόκειται για χώρες με μεγάλο πληθυσμό και επίσης είναι σχετικά κοντά στην Ελλάδα. Γ) Σύμφωνα με το άρθρο 25 Φοίτηση στα Ι.Ε.Κ. παράγραφο 1.δ.6. «Τα δημόσια και ιδιωτικά Ι.Ε.Κ. είναι δυνατόν να παρέχουν επαγγελματική κατάρτιση δια ζώσης ή εξ αποστάσεως, εκπαίδευση-κατάρτιση σύγχρονη ή ασύγχρονη ή μικτή, με βάση τους Οδηγούς Κατάρτισης των ειδικοτήτων κατάρτισης». Συνεπώς ο υποδιευθυντής θα πρέπει επίσης να έχει πιστοποίηση επιπέδου Β’ με παράλληλη γνώση web 2.0 εργαλείων προκειμένου να μπορεί να ανταπεξέλθει στα επιπλέον καθήκοντα του.