• Σχόλιο του χρήστη 'Γιαννης' | 29 Νοεμβρίου 2020, 18:05

    Το σχέδιο νόμου είναι προβληματικό για τους εξής λόγους: 1. Δε προβλέπεται για τους διευθυντές κάτι αντίστοιχο με τους υποδιευθυντές. 2. Οκ θα μου πείτε θέλει manager.... Δε ζητάει ομως ούτε καν μια ελάχιστη διευθυντική προϋπηρεσία 5χρονη κανονικά θα έπρεπε, το αντίστοιχο με τους υποδιευθυντές. 3. Στο άρθρο 31 παρ. 6 αναφέρεται ότι σε απουσία υποδιευθυντή, τον αναπληρώνει ο διευθυντής. Χωρίς 5 χρόνια εμπειρία στη ΕΕΚ πως θα τον αναπληρώνει επαρκώς? 4. Και σε κάθε περίπτωση πως είναι δυνατόν ένας εκπαιδευτικός από ΓΕΛ πχ με αυξημένα προσόντα να είναι ακατάλληλος για υποδιευθυντής αλλά κατάλληλος για διευθυντής? Το σύνηθες και το λογικό είναι το αντίθετο. 5. Επίσης πως είναι δυνατόν ένας εκπαιδευτικός με 1 η 2 πχ χρόνια στην εκπαίδευση να μπορεί να υποβάλει αίτηση για διευθυντής ενώ ένας άλλος με 20 πχ χρόνια σε ΓΕΛ η γυμνάσια να μην μπορεί να υποβάλει αίτηση για υποδιευθυντής. 6. Στην προηγούμενη προκήρυξη απαιτούνταν 4 χρόνια εκπαιδευτικής υπηρεσίας για υποδιευθυντές, για ποιο λόγο αυξήθηκαν σε 5, δλδ αυστηροποιήθηκε η προϋπόθεση συμμετοχής, ενώ στους διευθυντές χαλάρωσα οι όροι και οι προϋποθέσεις...? 7. Είναι δυνατόν ένας θεολόγος με 5 έτη προϋπηρεσία στα ΕΠΑΛ να είναι ικανότερος για υποδιευθυντής σε σχέση με έναν επίσης θεολόγο με 5 έτη προϋπηρεσία σε ΓΕΛ ακόμη κι εάν διαθέτει περισσότερα προσόντα από τον πρώτο?! 8. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει μόνο εκπαιδευτικοί να επιλέγονται για τις θέσεις ευθύνης των ΔΙΕΚ, διότι ακόμη και ο Διευθυντής θα πρέπει να έχει εμπειρία από την εκπαιδευτική διαδικασία. Διαφορετικά τα ΙΕΚ θα στελεχώνουν από γραφειοκρατες, επιδοματίες, αδιάφορους και άσχετους με το Εκπαιδευτικό έργο. Θα πρέπει να αξιοποιηθούν τα τόσα πολλά έμπειρα στελέχη που στηρίζουν τα ΔΙΕΚ από την επανίδρυση τους έως σήμερα, και όλοι όσοι επιθυμούν να προσφέρουν από τον κλάδο των Εκπαιδευτικών. 9.Τελος εάν ευαγγελίζεστε την αξιοκρατία, θεσπίστε ξεκάθαρα μετρήσιμα κριτήρια, κι όχι να αποφασίζει μια τριμελής επιτροπή με τα "κριτήρια του παρελθόντος", και τίτλοι σπουδών, προϋπηρεσία σε θέσεις ευθύνης κλπ απλώς να συνεκτιμωνται... Η εκπαίδευση πρέπει να πάει μπροστά, όχι δεκαετίες πίσω.