• Σχόλιο του χρήστη 'Βασίλης Μποζιάρης' | 30 Νοεμβρίου 2020, 01:22

    Αναφορικά με τα άρθρα 13 και 31 σχετικά με το ποιοί μπορούν να είναι Δντές των ΕΣΚ και των ΙΕΚ. 1. Για πρώτη φορά αναφέρονται και δημόσιοι υπάλληλοι που δεν είναι εκπαιδευτικοί. Σχετικά με αυτό επισημαίνω τα εξής: α. Θεωρώ πολύ δύσκολο ένας δημόσιος υπάλληλος που υπηρετεί σε μία υπηρεσία άσχετη με την εκπαίδευση να μπορέσει να ανταποκριθεί στο δύσκολο κομμάτι που αφορά στην εκπαιδευτική διαδικασία με όλες τις ποικίλες και πολύπλευρες πτυχές της. β. Αν επιτρέπεται σε δημοσίους υπαλλήλους μη εκπαιδευτικούς να στελεχώσουν θέσεις ευθύνης εκπαιδευτικών δομών τότε θα πρέπει άμεσα να επιτραπεί και το αντίστροφο, δηλαδή εκπαιδευτικοί να μπορούν να συμμετέχουν σε διαδικασίες επιλογής στελεχών του υπόλοιπου δημόσιου τομέα. Διαφορετικά το συγκεκριμένο νομοσχέδιο συντελεί "αντισυνταγματικώς" άνιση μεταχείριση μεταξύ των εκπαιδευτικών του Υπουργείου Παιδείας και των δημοσίων υπαλλήλων του υπόλοιπου δημόσιου τομέα. 2. Στα διάφορα προσόντα που αναφέρεται ότι πρέπει να έχουν οι Διευθυντές και οι Υποδιευθυντές (μεταξύ των οποίων και η διοικητική εμπειρία) πάλι δεν φαίνεται να γίνεται αναφορά στην αποφοίτηση από την ΕΣΔΔΑ. Το ΥΠΑΙΘ είναι το μόνο Υπουργείο το οποίο δεν έχει μοριοδοτήσει ποτέ το συγκεκριμένο προσόν για την επιλογή υποψηφίων σε θέσεις σχολικών μονάδων, οι οποίες όμως ΑΣΚΟΥΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ... Επιπλέον, το νομοσχέδιο έρχεται και σε μία ουσιώδη ΑΝΤΙΦΑΣΗ ως προς αυτό το σημείο, δεδομένου ότι από τη μία επιτρέπει σε δημοσίους υπαλλήλους, μη εκπαιδευτικούς, να διεκδικήσουν θέσεις ευθύνης σε σχολικές μονάδες (ΕΣΚ, ΙΕΚ κλπ), ενώ δεν μοριοδοτεί το προσόν της αποφοίτησης από την ΕΣΔΔΑ, για το οποίο οι ίδιοι δημόσιοι υπάλληλοι μοριοδοτούνται σε ανάλογες προκηρύξεις για θέσεις ευθύνης σε όλον τον υπόλοιπο δημόσιο τομέα. Θα πρέπει λοιπόν επιτέλους και στις προσκλήσεις του Υπουργείου Παιδείας για θέσεις ευθύνης σχολικών μονάδων να προβλεφθεί μοριοδότηση και για το προσόν της αποφοίτησης από την ΕΣΔΔΑ.