Αρχική Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξειςΣχέδιο νόμου «Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις»Σχόλιο του χρήστη Διονύσης Μουράκης | 1 Δεκεμβρίου 2020, 10:39
Σε αυτούς που λένε ότι η θέση των υποδιευθυντών ΙΕΚ είναι αμιγώς/κυρίως εκπαιδευτικής φύσης (και ότι τα διοικητικά είναι για τη Γραμματεία), θα πρότεινα το εξής: ΠΕΡΑΣΤΕ ΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΙΕΚ και μετά ελάτε να το συζητήσουμε. Οι απαιτήσεις για διοικητικό έργο είναι τεράστιες. Αυτό είναι πραγματικότητα λόγω: - Της υποστελέχωσης των ΙΕΚ σε μόνιμο διοικητικό προσωπικό. - Πολλοί εκ των μόνιμων υπαλλήλων είναι από άσχετες ειδικότητες, με ελάχιστη ως μηδενική εξοικείωση με διοίκηση και νέες τεχνολογίες. - Της στελέχωσης των ΙΕΚ κάθε χρονιά με αποσπασμένους εκπαιδευτικούς. Η χρονιά τελειώνει πριν καν εγκλιματιστούν επαρκώς. - Πολλοί εκ των αποσπασμένων εκπαιδευτικών είναι από άσχετες ειδικότητες, με ελάχιστη ως μηδενική εξοικείωση με διοίκηση και νέες τεχνολογίες. Αν λοιπόν κάποιοι ονειρεύονται αυτές τις θέσεις έχοντας στο μυαλό τους ότι θα είναι αποκλειστικά "υπεύθυνοι εκπαιδευτικών θεμάτων", θα τους πρότεινα να περάσουν μια μέρα στο ΙΕΚ της περιοχής τους, γιατί αλλιώς τους περιμένει μια εξαιρετικά δυσάρεστη έκπληξη!