Αρχική Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξειςΣχέδιο νόμου «Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις»Σχόλιο του χρήστη ΠΑΡΙΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ | 1 Δεκεμβρίου 2020, 11:20
Γεώργιος Ι. Παρίκος Εκπαιδευτικός ΠΕ 17 νυν ΠΕ 82 Στο Άρθρο 20: τονίζεται η ανάγκη ….Επιμόρφωσης για τους εκπαιδευτικούς επαγγελματικών μαθημάτων των ΕΠΑ.Λ. στα αντικείμενα της διδασκαλίας τους, ιδίως για την περιοδική ενημέρωσή τους για τις εξελίξεις στην επιστήμη τους και τη διδακτική των αντικειμένων τους…. Η ανάγκη αυτή στο πλαίσιο της αναβάθμισης, προφανώς απαιτεί ένα Πανεπιστημιακού επιπέδου φορέα που θα συνδυάζει την έρευνα και την εμπειρία στις Τεχνολογικές Επιστήμες με την έρευνα και εμπειρία στις Παιδαγωγικές Επιστήμες. Και το μοναδικό Ακαδημαϊκό Ίδρυμα που εξυπηρετεί εδώ και 60 χρόνια αυτή την ανάγκη που προβάλλεται τώρα στο Νομοσχέδιο, είναι η ΑΣΠΑΙΤΕ. Είναι φανερό ότι στην προσπάθεια για Αναβάθμιση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Δια Βίου Μάθησης, η ΑΣΠΑΙΤΕ μπορεί και πρέπει να διαδραματίσει ένα ουσιαστικό ρόλο. Είναι άξιο απορίας το γεγονός ότι η ΑΣΠΑΙΤΕ είναι το μοναδικό Ίδρυμα Παγκοσμίως που εδώ και 60 χρόνια έχει Διορισμένη Διοικούσα Επιτροπή και είναι επίσης άξιο απορίας το γεγονός, ότι επί σειρά ετών καμία ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας δεν έχει ασχοληθεί και ανταποκριθεί στα σχετικά αιτήματα για αυτοδιοίκηση και Πανεπιστημιοποίηση της ΑΣΠΑΙΤΕ. Πιστεύουμε ότι το ενδιαφέρον που δείχνει η κα Υπουργός για το μέλλον της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης θα συνοδεύεται και από την ένταξη της ΑΣΠΑΙΤΕ σε ένα από τα Πανεπιστήμια που έχουν εκδηλώσει το σχετικό ενδιαφέρον και συγχρόνως από την αύξηση των Προπτυχιακών της Τμημάτων με ειδικότητες που θα καλύπτουν τις τρέχουσες και μελλοντικές επαγγελματικές ανάγκες.