• Σχόλιο του χρήστη 'Κωστας Ξ' | 22 Ιανουαρίου 2011, 14:17

    Πρώτα πρεπει να αξιοποιηθεί το μέγιστο η κτιριακή και υλική υποδομή. Στο κτίριο που διδάσκω λειτουργούν 2 ΕΠΑΛ νια ΕΠΑΣ και ενα ΙΕΚ με αλληλοκαλυπτόμενα ωράρια που στερεί από τις άλλες σχολικές μονάδες αίθουσες και εργαστήρια που του έχουν μόνιμα παραχωρηθεί. Υπάρχει σύγχρονος εξοπλισμός σε ειδικότητα Υπολογιστικών συστημάτων και δικτύων του τομέα ηλεκτρονικής (μεγάλες προσδοκίες απασχόλησης) και οι μαθητές μας έχουν πρόβλημα στο να γράψουν σωστά το ονομά τους και να κάνουν μια απλή αφαίρεση. Κάτι να γίνει με τα ΙΕΚ και το θεσμικό πλαισιό τους ώστε να μην στερεί πόρους από την τεχν. εκπαίδευση. Να δοθεί ώθηση στην τεχνολογική αναβάθμιση της χώρας και των πολιτών και ειδικά στις ειδικότητες με πρόσφορο εργασιακό μέλλον. Καλύτερα και σύγχρονα αναλυτικά και ωρολόγια προγράμματα, συνεχή ενημέρωση και εξειδίκευση των τεχνολόγων εκπαιδευτικών σε νέες τεχνολογίες (οικολογία,ενεργεια υπολογιστές).Τέλος δε γίνεται εκπαιδευτικά πρότυπα όπως η Φινλανδία με χαρακτηριστικά μεγέθη όπως εμείς να έχει το 10% των νέων της να σπουδάζουν στα Α.Ε.Ι και εμείς να θέλουμε το 70% των ελλήνων άνεργους και με μεταπτυχιακά σε κορεσμένα εργασιακά πεδία.Πρωτεραιότητα στην τεχνολογία εκτός κι αν θέλουμε μαθηματικούς,θεολόγους σερβιτόρους και φιλόλογους ξεναγούς.Κάτι να γίνει και με το αστείο μάθημα των Θρησκευτικών στα σχολεία.Στην ποσότητα και στην ποιότητα που διδάσκεται φαιά ουσία αφαιρεί παρά προσθέτει.Ας σταματήσει το φαινόμενο σοσιαλιστική κυβέρνηση να συνεχίζει να εξομολογείται στον πνευματικό της.