Αρχική Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξειςΣχέδιο νόμου «Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις»Σχόλιο του χρήστη ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΚΑΨΙΤΙΔΗΣ | 2 Δεκεμβρίου 2020, 10:18
Εργάζομαι στις ΕΠΑΣ ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ ΟΑΕΔ 22 χρόνια.Τα τελευταία 10 χρόνια είμαι σε θέσεις ευθύνης (υποδιευθυντής-γραφείο πρακτικής άσκησης-διασύνδεσης-αν.διευθυντής). Συνοπτικά μπορώ να αναφέρω τα εξής. 1.Οι σχολές μαθητείας του ΟΑΕΔ έχουν σημαντικά δίκτυα εργοδοτών που βοηθούν ουσιαστικά στην απόκτηση δεξιοτήτων των σπουδαστών. 2.Ενώ οι σχολές σήμερα δέχονται σπουδαστές με απολυτήριο τουλάχιστον Α!Λυκείου από τους 170 σπουδαστές(Α!&Β!Τάξη) που φοιτούν στο σχολικό έτος 2020-21 στην ΕΠΑΣ Καβάλας οι 165 είναι πτυχιούχοι ΕΠΑΛ-Γενικών Λυκείων γεγονός που δείχνει την αγωνία των νέων να αποκτήσουν δεξιότητες και να έρθουν σε επαφή με την αγορά εργασίας μέσα από ένα φορέα που να τους εξασφαλίζει τα παραπάνω σε συνδυασμό με τις αμοιβές της πρακτικής άσκησης αλλά παράλληλα να αποκτήσουν και ένα πτυχίο Λυκείου!! 3.Οι σχολές Μαθητείας του ΟΑΕΔ διαθέτουν ένα δίκτυο σχολικών μονάδων με εργαστήρια σε όλη την Ελλάδα που μπορούν με συνεργασίες με εργοδοτικούς φορείς -επιμελητήρια -εργατικά κέντρα κλπ να προσφέρουν λύσεις στην νεολαία της πατρίδας μας. 4.Απαιτούνται να παρέχουμε πτυχία επιπέδου 4 -επενδύσεις σε εργαστήρια-ανανέωση προσωπικού-αξιοκρατία-λιγότερη γραφειοκρατία-σύνδεση με εργοδοτικούς και εργατικούς φορείς-αξιολόγηση του παρεχόμενου έργου.(πόσοι σπουδαστές εργάζονται μετά το τέλος των σπουδών τους από ΕΠΑΣ Μαθητείας ΟΑΕΔ σε σχέση με μαθητεία των ΕΠΑΛ-πρακτική των ΙΕΚ ?