Αρχική Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξειςΣχέδιο νόμου «Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις»Σχόλιο του χρήστη Μαρία Γ. | 2 Δεκεμβρίου 2020, 13:45
Στο άρθρο 5 (Κεντρικό Συμβούλιο Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Κ.Σ.Ε.Ε.Κ.) το οποίο οποίο έχει ώς αρμοδιότητα την υποβολή προτάσεων και εισηγήσεων προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων για τον σχεδιασμό της εθνικής πολιτικής σε θέματα επαγγελματικής εκπαίδευσης, κατάρτισης και δια βίου μάθησης, δεν συμμετέχει κανένας εκπρόσωπος των εκπαιδευτικών. Αντίθετα συμμετέχουν τρεις εκπρόσωποι της Γενικής Συνομοσπονδίας Εργατών Ελλάδος (Γ.Σ.Ε.Ε.). Η απουσία των εκπροσώπων των εκπαιδευτικών ομοσπονδιών δείχνει τηνν πλήρη απαξίωση των εκπαιδευτικών και του ρόλου τους στη διαμόρφωση πολιτικών που που αφορούν τόσο τους ίδιους όσο και τους μαθητές. Είανι δηλαδή η ΓΣΕΕ πιο σχετική με τα θέματα εκπαίδευσης από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς; Ή μήπως οραματίζονται επαγγελματική εκπαίδευση, αποστεωμένη από την ίδια την έννοια της εκπαιδευσης, εργαλείο στα χέρια της αγοράς;