Αρχική Διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την ενσωμάτωση στην ελληνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/958Άρθρο 1 Αντικείμενο (άρθρο 1 της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/958)Σχόλιο του χρήστη ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΛΕΞΙΟΥ | 2 Δεκεμβρίου 2020, 14:58
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ίδρυση των προτύπων ΕΠΑΛ Τα υπόλοιπα ΕΠΑΛ να συνεχίσουν να λειτουργούν όπως λειτουργούν με τον βασικό κορμό τομέων και να προσθέτουν η να αφαιρούν ειδικότητες που βρίσκονται μέσα στον τομέα ανάλογα με την ζήτηση στην αγορά εργασίας Να παραμείνει το ποσοστό εισόδου στα πανεπιστήμια γιατί δίνει κίνητρο στους μαθητές και δεν τους απομακρύνει από το γενικότερο εκπαιδευτικό σύστημα Τα ΕΠΑΛ να ανήκουν στην εκπαίδευση και όχι στην κατάρτιση Διότι: Τα Γενικά Λύκεια δίνουν στους μαθητές τους γενικές γνώσεις με παιδαγωγικό τρόπο και σαν τελικός στόχος είναι η διαμόρφωση χαρακτήρων των μαθητών με την παράλληλη γενική τους μόρφωση Έτσι και τα ΕΠΑΛ πρέπει να δίνουν στους μαθητές τεχνικές γνώσεις για εξάσκηση του επαγγέλματος με τελικό στόχο την διαμόρφωση των χαρακτήρων των μαθητών με την παράλληλη τεχνική κατάρτιση που λαμβάνουν όπως το κάνουν μέχρι και σήμερα