Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Από τη διατύπωση του άρθρου 31 Παρ. 7 παρατηρείται ότι υποδιευθυντές των εκπαιδευτικών δομων μπορούν να είναι μόνο όσοι εχουν τουλάχιστον πενταετή διδακτική υπηρεσία στην επαγγελματική εκπαίδευση. Άρα με αυτό τον τρόπο δεν δίνεται το δικαίωμα σε έναν δάσκαλο να διεκδικήσει θέση υποδιευθυντή παρότι μπορεί να έχει διοικητική και διδακτική εμπειρία. Ωστόσο φαίνεται να μπορεί να ασκήσει διοικητικά καθήκοντα ως διευθυντής και εκεί να αναγνωρίζονται τα προσόντα του. Αυτό δεν είναι ομως παράδοξο αφου από τη μια μπορεί να είναι ικανός να ασκήσει διοικητικό έργο και μάλιστα σε ανώτερη θέση, ενώ από τη θέση του υποδιευθυντή να θεωρείται μη επαρκής ούτε καν για να κάνει την αίτησή του;