Αρχική Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξειςΣχέδιο νόμου «Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις»Σχόλιο του χρήστη ΧΡΕΜΙΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ | 2 Δεκεμβρίου 2020, 18:51
Υποβάθμιση της τεχνολογικής εκπαίδευσης σε επίπεδο 3, ενώ υπάρχουν τα επαλ που λειτουργούν χρόνια και φιλοξένησαν τα παιδιά μας στον χώρο τους, τα παιδιά μας αγάπησαν το σχολείο δια μέσου του επαλ. Έδωσαν στα παιδιά μας απολυτήριο και πτυχίο επιπέδου 4 και το δικαίωμα που έχουν, αν θέλουν να κάνουν μαθητεία και να αναβαθμίσουν το πτυχίο τους σε επίπεδο 5. Τους έδωσαν το δικαίωμα να περάσουν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, τους έδωσαν το δικαίωμα να ονειρεύονται μια καλύτερη ζωή. Το μόνο που θα γίνει αν λειτουργήσουν οι ΕΣΚ θα είναι να υποβαθμίσουν τα πτυχία του φτωχού λαού. Όχι ανήλικοι μαθητές στους εργοδότες, οι μαθητές χρειάζονται και θεωρητικές γνώσεις, σε διαφορετική περίπτωση γυρίζουμε σε παλαιότερες μορφές εκπαίδευσης όπου τα παιδιά μάθαιναν την τέχνη τους δουλεύοντας κοντά σε έναν έμπειρο τεχνίτη. Να μην λειτουργήσουν οι ΕΣΚ …………… Να αυξηθεί άμεσα το ποσοστό εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση από τα επαλ. Έχουν μικρό ποσοστό εισαγωγής στο πανεπιστήμιο και ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος ……………. Στα πρότυπα επαλ, στέλνουν ανήλικους μαθητές σε εργοδότες, με πρόσχημα την εκπαίδευσή τους. Έχει γίνει τόσοι αγώνας για να καταργηθεί η εργασία των ανηλίκων και τώρα αυτό θα γίνεται δια μέσου του Υπουργείου;;; Οι ειδικότητες συνδέονται με την αγορά εργασίας, αν η επιθυμία των μαθητών είναι διαφορετική;;; Θα σπουδάζουν μόνο όσοι έχουν χρήματα;;;; Όσοι μπορούν να πληρώσουν ένα ιεκ;;; Όσοι μπορούν να πληρώσουν ένα κολέγιο;;; Να έχουν όλα τα παιδιά δικαίωμα στην μόρφωση. Τα επαλ να μείνουν όπως είναι μέχρι τώρα. Να καταργηθεί η τράπεζα θεμάτων η οποία θα οδηγήσει πολλούς μαθητές στην πρόωρη κατάρτιση. …………….. Να μην μπορούν να δώσουν κατατακτήριες εξετάσεις από τα ιεκ και από την μαθητεία γιατί είναι διαφορετική βαθμίδα εκπαίδευσης