Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΑΡΘΡΟ 31 Όργανα διοίκησης των Ι.Ε.Κ. Διευθυντής δημόσιου Ι.Ε.Κ. (Προτείνεται επιλογή μόνο από μόνιμους εκπαιδευτικούς) Ο Διευθυντής δημόσιου Ι.Ε.Κ. αρμοδιότητας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων να μπορεί να επιλέγεται μόνο από μόνιμους εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας δημόσιας εκπαίδευσης. Στα προσόντα του Διευθυντή ΙΕΚ θα πρέπει να προστεθεί και η διδακτική προϋπηρεσία σε σχολική τάξη και η διδακτική εμπειρία στην εκπαίδευση ενηλίκων γιατί δεν ασκεί μόνο διοίκηση αλλά αξιολογεί και εκπαιδευτικό έργο. Υποδιευθυντής δημόσιου Ι.Ε.Κ Οι Υποδιευθυντές. πρέπει να προέρχονται από τη Δημόσια Πρωτοβάθμια ή Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση για λόγους: α)Ισονομίας β) Στην πρωτοβάθμια λόγω των μετατάξεων υπηρετούν εκπαιδευτικοί με υψηλά τυπικά προσόντα και με μεγάλη εμπειρία στην εκπαίδευση ενηλίκων. Επίσης πρέπει να έχουν τουλάχιστον πενταετή διδακτική υπηρεσία στην επαγγελματική εκπαίδευση ή κατάρτιση. Η εμπειρία τους αυτή θα τους βοηθήσει στο συντονισμό και στην αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου. ΑΡΘΡΟ 70 Όργανα διοίκησης των Σ.Δ.Ε «Ο Διευθυντής και ο Υποδιευθυντής είναι αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης» Σωστή διατύπωση. Πρέπει υποχρεωτικά να είναι εκπαιδευτικοί. Οι διδακτικές προσεγγίσεις στα ΣΔΕ έχουν βαρύνουσα σημασία. Πρέπει να είναι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για λόγους: α)Ισονομίας β) Στην πρωτοβάθμια και λόγω των μετατάξεων υπηρετούν εκπαιδευτικοί με υψηλά τυπικά προσόντα και με μεγάλη εμπειρία στην εκπαίδευση ενηλίκων. Επίσης πρέπει να λαμβάνεται υπόψη η διδακτική εμπειρία σε σχολική τάξη η οποία υποστηρίζει την ανάγκη για αποφάσεις με γνώμονα το ποιοτικό εκπαιδευτικό έργο στα ΣΔΕ