Αρχική Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξειςΣχέδιο νόμου «Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις»Σχόλιο του χρήστη ΧΡΕΜΙΑ ΣΤΥΛΙΑΝΗ | 2 Δεκεμβρίου 2020, 20:03
Ως μαθήτρια από επαλ θα ήθελα να καταθέσω την αντίθεσή μου στην υποβάθμιση της τεχνικής εκπαίδευσης και την ίδρυση της μεταγυμνασιακής κατάρτισης. Θα πρέπει να δίνετε το δικαίωμα στους μαθητές να τελειώνουν όλοι, τουλάχιστον το λύκειο, να παίρνουν απολυτήριο και όχι να τους προωθείτε στην κατάρτιση και να οδηγείτε ανήλικους μαθητές στην εργασία. Κανένας μαθητής σε αυτήν την ηλικία δεν γνωρίζει με τι θέλει να ασχοληθεί Να μην δημιουργηθούν οι ΕΣΚ …………… Το ποσοστό εισαγωγής στα πανεπιστήμια είναι πολύ μικρό στα επαλ με αποτέλεσμα φέτος, τουλάχιστον από τον τομέα υγείας, να μείνουν πολλοί συμμαθητές μας εκτός τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Ενώ έχουν γράψει αρκετά μόρια. Δεν μπορεί μαθητές με 15.000 μόρια να μένουν εκτός πανεπιστημίου Να αυξηθεί άμεσα το ποσοστό εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση από τα επαλ ……………. Στα πρότυπα επαλ, δυσκολεύουν τους μαθητές με τον τρόπο εισαγωγής τους και την τράπεζα θεμάτων. Είμαι αντίθετη σε κάθε είδους εργασία σε εργοδότη από ανήλικους μαθητές, ακόμα και αν αυτό γίνεται με το πρόσχημα της εκπαίδευσης. Όποιοι θέλουν μπορούν να κάνουν την μαθητεία των επαλ όπως την γνωρίζουμε μέχρι σήμερα και να πάρουν το επίπεδο 5 (όχι το 3 από τις ΕΣΚ). Στη μαθητεία των επαλ οι μαθητές είναι όλοι ενήλικες. Οι ειδικότητες πρέπει να συνδέονται με την αγορά εργασίας, αλλά και με τις επιθυμίες των σπουδαστών. Να δώσουμε το δικαίωμα της επιλογής της ειδικότητας. Να δώσουμε το δικαίωμα της επιλογής της ζωής τους, της επιλογής της εκπαίδευσης, της επιλογής της μόρφωση. …………….. Τέλος κατατακτήριες γίνονται μόνο μεταξύ σχολών τις ίδιας βαθμίδας εκπαίδευσης. Με εκτίμηση