• Σχόλιο του χρήστη 'ΗΛΙΑΣ ΚΑΡΟΥΣΟΣ' | 22 Ιανουαρίου 2011, 15:54

    ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΑΒΩ ΟΣΑ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΓΕΝΙΚΑ ΣΥΝΦΩΝΩ. ΟΜΩΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΩ ΟΤΙ ΚΑΝΕΝΑ ΜΕΤΡΟ ΚΑΜΜΙΑ ΜΕΤΑΒΟΛΗ ΚΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ΜΕΤΑΡΥΘΜΙΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΝ Η Β' ΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΣΜΕΥΘΕΙ ΠΛΗΡΩΣ ΑΠΟ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ Γ' ΒΑΘΜΙΑ.ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ Η Β' ΒΑΘΜΙΑ ΝΑ ΕΠΑΝΑΚΤΗΣΕΙ ΤΟΝ ΕΚΑΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΤΗΣ ΡΟΛΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΥΠΟΟΒΟΗΘΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ. ΣΗΜΕΡΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΔΙΑΡΕΥΣΕΙ ΠΩΣ ΣΚΕΠΤΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ Γ' ΒΑΘΜΙΑ ΕΧΕΙ ΟΚΑ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ. (ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ, ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ-ΑΡΑ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ ΜΕ ΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ-κ.λ.π.). Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΩΝ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΔΗΛ. ΤΟ ΧΑΡΑΚΙΡΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΒΑΘΜΟΥ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ, ΣΕ ΟΠΟΙΑ ΑΝΑΛΟΓΙΑ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΑΡΩΣΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ. ΕΦΟΣΟΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΟΛΙΟ ΟΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ Γ ΒΑΘΜΙΑ ΕΚΑΠΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΜΑ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΚΕΙ ΤΟΤΕ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΤΟ ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟ ΕΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΤΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ. ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ, ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ κ.λ.π. ΚΑΙ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΝΑΓΚΗΣ η ΚΑΙ ΤΥΧΗΣ. ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΑΥΤΟ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ Γ ΒΑΘΜΙΑ.