Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΑΛΕΞΗΣ | 26 Νοεμβρίου 2009, 15:17
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
"Πρώτα ο μαθητής!" είναι το σύνθημα της νέας κυβέρνησης για την Παιδεία. Κάτι το οποίο βρίσκει σύμφωνους όλους μας και απαιτεί -σύφωνα και με τα λεγόμενα της Υπουργού- έναν καλά καταρτισμένο εκπαιδευτικό. Το δικό μας ερώτημα όμως είναι από τη στιγμή που αναζητούμε τον "καλύτερο" εκπαιδευτικό να μπεί στις τάξεις και να δώσει σάρκα και οστά στο παραπάνω σύνθημα, που οφείλεται η κατάργηση της αθροιστικής προσμέτρησης των κατόχων παραπάνω από ένα μεταπτυχιακό που έχετε εξαγγείλει Κυρία Υπουργέ στις ανακοινώσεις σας; Αμφισβητούνται οι γνώσεις που αποκομίσαμε σε ένα δεύτερο μεταπτυχιακό, το οποίο με κόπο και με χρήμα αποκτήσαμε;Που είναι τα κίνητρα που θα δίνατε στους εκπαιδευτικούς τελειώνοντας τις σχολές τους να συνεχίζουν με επιμορφώσεις, όταν αυτές απαξιώνονται από το κράτος, δίνοντάς τους μηδενική μοριοδότηση;Ποιά είναι η σκοπιμότητα της πράξης αυτής;και πως πιστεύετε πως από την ενέργεια αυτή θα προωθήσετε την επιδίωξη συνεχούς κατάρτισης του εκπαιδευτικού; Ζητούμε επαναδιαπραγμάτευση του θέματος αυτού καθώς μόνο ως αδικία εκλαμβάνεται για τα άτομα που επιδιώκουν συνεχώς την αυτοβελτίωση και τελειοποίση τους, όπως επίσης και αιτιολογηση του κάθε μέτρου που θα ληφθεί. Πιστέψαμε σε σας από την αρχή, μη μας απογοητευσετε...