Αρχική Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξειςΆρθρο 2 Ελάχιστη βάση εισαγωγής και διαδικασία υποβολής μηχανογραφικού δελτίου -Προσθήκη άρθρων 4Β, 4Γ και 4Δ στον ν. 4186/2013Σχόλιο του χρήστη Τάσος Φ. | 13 Ιανουαρίου 2021, 23:51
Τελείως παράλογο μέτρο και ειδικά να περνιέται σε τόσο δύσκολους καιρούς με πρωτοφανείς καταστάσεις που επιδρανε τόσο στην απόδοση όσο και στην ψυχολογία των παιδιών. Διαφωνώ κάθετα με το συγκεκριμένο μέτρο καθώς: α) Υπάρχει πλήθος περιπτώσεων παιδιών τα οποία πέρασαν με χαμηλό βαθμό σε μια σχολή και στην συνέχεια διέπρεψαν στις σπουδές τους,εχοντας ωριμάσει και ασχοληθεί σοβαρά με το αντικείμενο τους. β) Διευρύνεται η οικονομική ανισότητα αφου πολλά παιδιά που δεν θα έχουν την δυνατότητα να κάνουν φροντιστήρια ή ιδιαίτερα και συνεπώς θα έχουν πολύ παραπάνω κίνδυνο να γράψουν χαμηλές βαθμολογίες και να μην περάσουν εκεί που θέλουν. γ) Απο την στιγμή που τα τμήματα μπορούν να υποστηρίξουν τον συγκεκριμένο αριθμό φοιτητών και οι βάσεις διαμορφώνονται ανάλογα με την ζήτηση δεν υπάρχει λόγος να μπει η κατώτατη βαθμολογία. (Εξάλλου το επιχείρημα οτι δημιουργούνται αιώνιοι φοιτητές παύει αφου μπαίνει κι εκεί ανώτατο όριο φοίτησης). δ) Πολλες πόλεις ιδιαίτερα στην επαρχία "ζουνε" από τον αριθμό φοιτητών που έρχεται στις πόλεις τους. Με αυτή την ρύθμιση ο αριθμός αυτος μειώνεται δραματικά με ότι συνέπειες ακολουθούν. ε) Υπάρχει μεγάλο ενδεχόμενο να ακολουθήσουν ορισμένα παιδιά την μετανάστευση για να πραγματοποιησουν σπουδές στο εξωτερικό, αφού αποκλείστηκαν απ την Ελλαδα. στ) Δημιουργείται ΤΕΡΑΣΤΙΟ ψυχολογικό βαρος στα παιδιά και στους γονείς τους ζ) Μπορεί ορισμένοι γονείς να δαπανήσουν τεραστιο ποσό σε φροντιστήρια και σε μαθήματα και το παιδί τους να μην περάσει πουθενα οδηγώντας τους σε αδιέξοδο η) Παύει να ισχύει η θεμέλια ουσια των Πανελλαδικών εξετάσεων που είναι η ισότητα και η διαφάνεια των εξετάσεων. Πλεον τα παιδιά βαδίζουν σε θολό τοπίο ελπίζοντας να μην αποκλειστούν ακόμα και από μια σχολή με χαμηλά μόρια εξαιτίας μιας κακής μέρας ή επίδοσης σε κάποιο μάθημα. Προτείνεται: Α) Αμεση απόσυρση του συγκεκριμένου μέτρου αφου δεν έχει κάποιον αντικειμενικό σκοπό, απο την στιγμή μάλιστα που παύουν να ισχύουν οι "αιώνιοι" φοιτητές Β) ΑΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΝ η αποφαση για θέσπιση κατώτατης βάσης είναι ειλημμένη, τότε αυτή να διαμορφωθεί σε ενα συγκεκριμενο νούμερο (πχ 5000 μόρια) Ωστε να ξέρουν από την αρχή τα παιδιά και οι γονείς σε ποιον δρόμο βαδίζουν ΥΓ. Ευχαριστω αν έστω και ένα άτομο μεσα στο υπουργείο λάβει υπόψιν του τα παραπάνω, αφου ειναι ενα θεμα με ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ κοινωνικοοικονομικές επιπτώσεις.