Αρχική Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξειςΆρθρο 31 Έναρξη ισχύοςΣχόλιο του χρήστη Φούρκας Χρυσόστομος | 14 Ιανουαρίου 2021, 00:49
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καταρχάς βρίσκω την εφαρμογή του Ν+1/2Ν λανθασμένη ως προς την χρονική περίοδο στην οποία έρχεται. Πιστεύω πως, εφόσον θεωρείτε αναγκαίο μέτρο, θα μπορούσε τουλάχιστον να θεσπιστεί μετά την πλήρη αξιολόγηση των πανεπιστημίων στο σύνολό τους αλλά και των επιμέρους σχολών και προγραμμάτων σπουδών, ώστε να υπάρχει μία πλήρης εικόνα όσον αφορά τους λόγους που φοιτητές καθυστερούν να αποφοιτήσουν. Όσον αφορά το Ν+1/2Ν για τους ήδη φοιτητές πιστεύω πως είναι σωστή η απόφαση του υπουργείου να δώσει μία δεύτερη ευκαιρία σε όλους αυτούς τους ανθρώπους, που είτε έκαναν λάθος επιλογές στη ζωή τους ή όντως κωλύονταν ο καθένας για τους λόγους του, να τελειώσουν τις σπουδές τους έστω και με καθυστέρηση. Χαιρετίζω το γεγονός ότι η ηγεσία του υπουργείου δεν επέλεξε να "τιμωρήσει" με διαγραφές μέσα σε ένα σύντομο χρονικό διάστημα αλλά δείχνει κατανόηση και λαμβάνει υπόψη τις δυσμενείς συγκυρίες στις οποίες βρίσκονται οι περισσότεροι φοιτητές. Η μεγάλη αυτή μεταβατική περίοδος μόνο οφέλη μπορεί να έχει, διότι δεν φορτώνεται το υπάρχον εκπαιδευτικό προσωπικό με τεράστιο φόρτος επιπλέον γραπτών που ίσως να προ έκυπταν από τη μεγάλη συρροή φοιτητών στις εξεταστικές περιόδους στην περίπτωση που η μεταβατική περίοδος ήταν π.χ. 2-3 ακαδημαϊκά έτη. Δεν θεωρώ το όριο φοίτησης ένα αναγκαίο μέτρο, τουλάχιστον όσο άλλα, όμως η κατεύθυνση του υπουργείου σε μία ομαλή μεταβατική περίοδο είναι σωστή.