Αρχική Η αναβάθμιση του ρόλου των Πρότυπων – Πειραματικών1ε) Διατυπώστε τις απόψεις σας για τον τρόπο διοίκησή τουςΣχόλιο του χρήστη Βαγγέλης Κ | 22 Ιανουαρίου 2011, 19:11
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ο διευθυντής του πειραματικού σχολείου πρέπει να έχει αυξημένες αρμοδιότητες και θα πρέπει να υποστηρίζεται από υποδιευθυντές ανάλογα με το μέγεθος του σχολείου. Ο διευθυντής έχει την κύρια ευθύνη για την λειτουργία του σχολείου και έχει λόγο (όχι αποκλειστικό βέβαια – συμμετέχει-) στην επιλογή των καθηγητών του σχολείου. Φυσικά θα αξιολογείται από τον διευθυντή εκπαίδευσης, από ομάδα σχολικών συμβούλων καθώς και από τον σύλλογο των καθηγητών και των γονέων. Οι εκθέσεις αυτές θα παίζουν βασικό ρόλο για την επανεκλογή του. Η θητεία του θα είναι 4-ετής αλλά στην διετία αξιολογείται και αποφασίζεται αν θα ολοκληρώσει τη θητεία του. Το ίδιο ισχύει και για όλους τους καθηγητές του σχολείου. Τα πειραματικά σχολεία δεν έχουν μόνιμες οργανικές θέσεις. Θεωρείται απαραίτητη η ύπαρξη γραμματείας για την απαλλαγή του από την τυπική γραφειοκρατία. Ο τρόπος επιλογής του να είναι παρόμοιος με αυτόν του τρόπου επιλογής σχολικών συμβούλων. Η εκλογή να γίνεται κατά εκπαιδευτική περιφέρεια και στη συνέχει να καλούνται αν δηλώσουν σχολεία προτίμησης.