Αρχική Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξειςΆρθρο 2 Ελάχιστη βάση εισαγωγής και διαδικασία υποβολής μηχανογραφικού δελτίου -Προσθήκη άρθρων 4Β, 4Γ και 4Δ στον ν. 4186/2013Σχόλιο του χρήστη Μια μητέρα | 14 Ιανουαρίου 2021, 22:05
Σε πολλά σημεία αιτιολόγησης του νομοσχεδίου γίνεται αναφορά σε περικοπή δαπανών, π.χ. να διαγραφούν οι φοιτητές πάνω από ν+2 χρόνια γιατί επιβαρύνουν το ίδρυμα. Καταρχἀς οι φοιτητές αυτοί δεν κοστίζουν τίποτα, αφού δεν έχουν ούτε πάσο, ούτε δωρεάν βιβλία, ούτε σίτιση ούτε τίποτα. Αλλά και να κόστιζαν, το ερώτημα είναι: από πότε η δαπάνη για εκπαίδευση είναι κακό πράγμα; Επίσης, η αλλαγή του ακαδημαϊκού χάρτη της χώρας (όπως λέγεται κομψά το κλείσιμο τμημάτων ή ακόμα και ολόκληρων Πανεπιστημίων) γίνεται γιατί θα κάνει καλό στην ανάπτυξη και στην οικονομία. Από πότε είναι καλό να περικόπτονται δαπάνες στην παιδεία; Από πότε είναι καλό να έχουμε λιγότερα εκπαιδευτικά ιδρύματα; Σε τι προσφέρει στην ανάπτυξη το κλείσιμο ολόκληρων Πανεπιστημίων όπως το Πανεπιστήμιο Αιγαίου, το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, το Μεσογειακό Πανεπιστήμιο; Οι προοπτικές της χώρας θα είναι βελτιωμένες στη μακροχρόνια περίοδο με λιγότερους φοιτητές και πτυχιούχους και λιγότερα ιδρύματα; Γιατί δεν έχει το υπουργείο το θάρρος να δηλώσει ότι όλα γίνονται για τα κολέγια; Και πώς θα έχει ίσα δικαιώματα ένας που μπαίνει χωρίς καμία προϋπόθεση στο κολέγιο, πληρώνει και βγαίνει πτυχιούχος με 20 μαθήματα και χωρίς κανένα ζόρι; Πόσο παραλογισμό μπορεί να σηκώσει η κοινωνία ακόμα και μέσα στην τρέλα της πανδημίας; Αυτήν ακριβώς την τρέλα που εκμεταλλεύεται το υπουργείο για να περάσει τον κολεγιονόμο!