Αρχική Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξειςΆρθρο 2 Ελάχιστη βάση εισαγωγής και διαδικασία υποβολής μηχανογραφικού δελτίου -Προσθήκη άρθρων 4Β, 4Γ και 4Δ στον ν. 4186/2013Σχόλιο του χρήστη Δέσποινα | 14 Ιανουαρίου 2021, 23:54
Είναι απαράδεκτο εν μέσω πανδημίας να λαμβάνονται τέτοιου είδους μεταρρυθμίσεις που αφορούν άμεσα τα παιδιά της τρίτης λυκείου. Τα ίδια έχουν ζήσει την πραγματικότητα του τηλεμαθήματος και προσπαθούν να διαχειριστούν το άγχος των πανελλαδικών, την πίεση του εγκλεισμού και την δυσκολία του να κάνεις μαθήματα μπροστά από μία οθόνη. Με το να αλλάζει το σύστημα εισαγωγής στα πανεπιστήμια έχουν ένα επιπλέον βάρος στον ώμο τους. Αν η κυβέρνηση θεωρεί σωστή την λήψη των μέτρων αυτών, ας την πραγματοποιήσει όταν με το καλό τελείωσει η κρίση της πανδημίας και όταν επιστρέψουμε στην κανονικότητά μας. Μάπως αντί να αλλάζαμε το σύστημα εισαγωγής, να κοιτούσαμε να πάρουμε πιο ουσιαστικά μέτρα για την παιδεία, φερ' ειπείν προσλήψεις καθηγητών; Επιπλέον, φαντάζομαι ότι το μέτρο αυτό λαμβάνεται για να αποφευχθούν καταστάσεις όπου μαθητές που έχουν συγκεντρώση 3.000 μόρια να περνούν σε σχολές αντικειμενικά δύσκολες ( ναι αναφέρομαι στο μαθηματικό της Σάμου). Όταν, όμως, οι ίδιοι μαθητές δεν περάσουν σε κάποιο δημόσιο Α.Ε.Ι και έχουν την κατάλληλη οικονομική άνεση, θα πάνε και θα πάρουν το πτυχίο τους από το αντίστοιχο κολλέγιο. Επομένως, δεν υπάρχει κάποια βελτίωση στην παιδεία,παρά άμβλυνση των κοινωνικών ανισοτήτων.