Αρχική Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξειςΆρθρο 17 Πειθαρχικά παραπτώματαΣχόλιο του χρήστη Παπαδοπουλου Μ. | 15 Ιανουαρίου 2021, 00:48
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τα παραπτωματα αυτά ηδη καλύπτονται από το Ελληνικό Δικαιο και τους κανονισμούς τον Ιδρυματων. Ο Νόμος είναι παντού ίδιος και για όλους τους κατοίκους αυτού του τοπου. Αυτό και σε συνδυασμό με αναφορές σε ανακριτικες πρακτικες (σε επόμενο άρθρο) νομιζω πως προκαλούν μια εντονα αρνητική εικόνα και φόβο στην πανεπιστημιακή κοινοτητα. Αν όμως δεχθούμε οτι η κυβερνηση μας απλά επιθυμεί να υπερτονισει την ανάγκη εφαρμογής αυτων των νόμων γιατί δεν γίνεται καμια αναφορα σε πειθαρχικά παραπτώματα των διδασκόντων; Αυτών που αμαυρωνουν το τιτλο του δασκάλου και επιστήμονα, θετουν στον πάγο την λήψη πτυχίου για μεγαλη μερίδα φοιτητων, απαξιωνουν, υποβιβαζουν το επιπεδο σπουδων; Θελω να πω δημοσιως πως υπάρχουν πολλοί καθηγητες που με την προσωπική τους εργασια, το φιλοτιμο και την αγαπη για την επιστημη τους βοηθησαν χιλιαδες νεους να συνεχισουν να σπουδαζουν παρά τις δυσκολιες των τελευταιων χρόνων (οικονομική κριση κλπ)και να αγαπησουν αυτό σπουδαζουν και αυτοί είναι που αξιζουν πολλά συγχαρητηρια και ευγνωμοσυνη. Ένας καλός καθηγητης και ενας καλός φοιτητης μεγαλουργουν και επιστρέφουν εργο στην ελληνική κοινωνια. Οποιοσδηποτε αλλος συνδυασμος απλα επαναλαμβάνει παθογενειες ετων.