Αρχική Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξειςΆρθρο 17 Πειθαρχικά παραπτώματαΣχόλιο του χρήστη Dimitris | 15 Ιανουαρίου 2021, 03:28
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αποτελεί τουλάχιστον εξευτελισμό της δικαιοσύνης το γεγονός να λαμβάνονται μέτρα ΕΝΑΝΤΙΩΝ των φοιτητών και ταυτόχρονα ο καθηγητής να παραμένει ανέγγιχτος από την δικαιοσύνη. Όπως έχει αναφερθεί και πιο πριν, ένας απλός έλεγχος της κατανομής της βαθμολογίας αρκεί για να εξαχθεί ένα ασφαλές συμπέρασμα για τον εκάστοτε καθηγητή. Είναι προφανές το εκάστοτε όργανο που εκτελεί αυτή την διαδικασία καταμέτρησης αλλά και απόδωση ποινών στον καθηγητή να είναι ανεξάρτητο από το εκάστοτε ίδρυμα αλλιώς δεν θα υπάρχει ουσιαστικό αποτέλεσμα. Επομένως πρέπει και οι καθηγητές να ελέγχονται όχι (τόσο) για το ερευνητικό τους έργο αλλά ΚΥΡΙΩΣ για το διδακτικό μιας και αυτό εν τέλει επηρεάζει πολύ κόσμο. Και ίσως τελικά η αυθαιρεσία πολλών καθηγητών να είναι η αιτία που πολύ φοιτητές καταφεύγουν σε αγορά έτοιμων εργασιών και άλλων τέτοιων ενεργειών. Δεν θεωρώ βέβαια κακό το μέτρο την επιβολής ποινών προς φοιτητές που αντιγράφουν αλλά είναι εξίσου σημαντικό να ελέγχονται και οι καθηγητές για την αυθαιρεσία τους.