Αρχική Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξειςΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 24 Ρυθμίσεις θεμάτων διάρκειας φοίτησηςΣχόλιο του χρήστη Πυργιανακη Ελένη Αννν | 15 Ιανουαρίου 2021, 15:46
Αποφάσεις άδικες και άνισες για τα έτη φοίτησης, εξισώνοντας ολα τα τμήματα και της επιστήμες, χωρίς να λαμβάνεται υπ όψιν ούτε οι ιδιαίτερες δυσκολίες ορισμένων επιστημών, ούτε η ψυχολογική κατάσταση φοιτητών, που χαρακτηρίζονται ως "αιώνιοι", ως "χαραμοφάηδες", ως "ρεμαλια", φοιτητές που πιθανότατα προσπαθούν με όλες τους τις δυνάμεις να ανταπεξέλθουν σε άνισες καταστάσεις για να τα βγάλουν πέρα σε έναν κόσμο για λίγους και εκλεκτούς . Πώς γίνεται μια σοβαρή κυβέρνηση και μια υπουργός που υποτίθεται έχει γνώσεις και μόρφωση να φέρνει διατάξεις και νόμους που μόνο άδικοι είναι; Είναι δυνατόν να εξισώνεται η δυσκολία τμημάτων πχ προσχολικής αγωγής με πχ πολυτεχνεία; Είναι δυνατόν να ξέρετε ότι υπάρχουν τμήματα που ο μέσος χρόνος φοίτησης είναι κατά πολύ πάνω των 6 ετών, με βασικές αιτίες τη δυσκολία του προγράμματος σπουδών, και να μην το λαμβάνετε υπ οψην; Ξέρετε ότι σε συγκεκριμένα τμήματα ανά.την χωραπολλοι φοιτητές καταφεύγουν σε ψοχολογους από το αγχος τους; Αυτοί είναι αιώνιοι; Φαντάζεστε πόσο επιζήμια είναι όλη αυτή η κατάσταση για αυτούς; Επίσης,τι θα γίνουν όλοι αυτοί που θα διαγραφούν; Ή μήπως η χώρα έχει προνοήσει να έχει δικαίωμα στη ζωή κάποιος που δεν εχει πτυχία; Καταστρέψατε την τεχνολογική εκπαίδευση και οποιοδήποτε άλλη διέξοδο . Και τώρα απλά αφαιρείτε το δικαίωμα στην μόρφωση; Αλλά φυσικά όποιος έχει χρήματα θα μπορεί να πάει σε κολλέγια ή στο εξωτερικο. Δεν γίνεται μια σοβαρή, δημοκρατική κυβέρνηση και μια υπουργός , υποτίθεται, δικηγόρος να φέρνει ένα τέτοιο νομοσχέδιο. Φυσικά και υπάρχουν πολλά και σοβαρά προβλήματα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Ελλείψεις μελών ΔΕΠ, ελλείψεις χρηματοδοτήσεων, ελλείψεις προσωπικού καθαριότητας, ελλείψεις εστιών, ελλείψεις σε λεωφορεία , έλλειψης σε εργαστήρια, κλινικές και ελάχιστες υποδομές . Όμως αυτά, αυτά δεν είναι σημαντικά. Το σημαντκο είναι να τιμωρηθούν οι φοιτητές γιατί είναι νέοι, γιατί ελπίζουν και γιατί ακόμα ονειρεύονται. Η κυρία Κεραμέως ξέρει πόσο επικίνδυνο είναι κάποιος να ονειρεύεται και να ελπίζει, γιατί γνωρίζει ότι μπορεί αυτά τα όνειρα να θελήσει να τα κάνει πράξη.