Αρχική Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξειςΆρθρο 2 Ελάχιστη βάση εισαγωγής και διαδικασία υποβολής μηχανογραφικού δελτίου -Προσθήκη άρθρων 4Β, 4Γ και 4Δ στον ν. 4186/2013Σχόλιο του χρήστη Κωνσταντίνος Μπαντελής | 15 Ιανουαρίου 2021, 21:48
Σίγουρα για να λαμβάνει μέτρα η κυβέρνηση να βάλει βάση εισαγωγής στα ΑΕΙ συνεπάγεται σε διάφορα συμπεράσματα (φοιτητές που δεν καταλαβαίνουν τα μαθήματα που επέλεξαν να σπουδάσουν λόγο έλλειψης βάσεων από το λύκειο, ΑΕΙ στα οποία μαθητές μπορούν να εισαχθούν με πολύ χαμηλή βάση και μειώνει το λεγόμενο κύρος της σχολής, κλπ). Αυτό που πρέπει να καταλάβουμε είναι πως με την βάση εισαγωγής αυτό που μπορεί να πετύχει η κυβέρνηση είναι να μειώσει τον αριθμό των εισακτέων στα ΑΕΙ επειδή θέλει να δείξει στον "λαό" ότι είναι άριστη και μονό οι άριστοι μαθητές έχουν δικαίωμα στην εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Όλοι έχουμε περάσει από την δευτεροβάθμια εκπαίδευση και καταλαβαίνουμε πως μόνο το λύκειο δεν μπορεί να προετοιμάσει έναν μαθητή επαρκώς για να καταφέρει να εισαχθεί σε κάποια σχόλη Στην πραγματικότητα άμα η κυβέρνηση θέλει να πάρει τέτοια μετρά θα πρέπει να σκεφτεί δυο πράγματα: 1. Τι θα κάνει με τους μαθητές οι οποίοι δεν μπορούν να αριστεύσουν (προγράμματα ειδίκευσης) για να μπορέσουν να απορροφηθούν από την αγορά εργασίας ή 2. Να καταφέρει μέσα από συχνές αξιολογήσεις των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης να συνειδητοποιήσει ποιες αλλαγές πρέπει να κάνει όσο αφορά την εκπαιδευτική διαδικασία Τέλος, Το εκπαιδευτικό σύστημα να δώσει νόημα στους μαθητές να βάζουν στόχους στην ζωή τους και να προχωράνε ένα επίπεδο παραπάνω μέσα από μαθησιακές στοχοθεσίες τις οποίες μπορεί να θέσει το εκάστοτε εκπαιδευτικό ίδρυμα στους μαθητές δηλαδή να δοθεί ένα κίνητρο στους μαθητές να μαθαίνουν καινούργια πράγματα.