Αρχική Συνενώσεις ΣχολείωνΕρώτημα 3: Ποιες άλλες προτάσεις έχετε, σχετικά με την διαδικασία των μεταβολών των σχολικών μονάδων;Σχόλιο του χρήστη maria | 22 Ιανουαρίου 2011, 20:39
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι συγχωνεύσεις σχολείων θα πρέπει να ξεκινούν με βάση ,ότι ο μαθητής του σχολείου που καταργείτε και θα μεταφερθεί στο πλησιέστερο σχολικό κέντρο(Μεγαλύτερη σχολική μονάδα)πρέπει να βρεί συνθήκες πολύ καλύτερες από το σχολείο που ήταν.Καλύτερη υλικοτεχνική υποδομή,σχολείο εξοπλισμένο με εργαστήριο φυσικής,εργαστήριο πληροφορικής-Βιβλιοθήκη-Τμήμα ένταξης-Τμήμα ενισχυτικής διδασκαλίας-Ανετες αίθουσες διδασκαλίας-Μεγάλο αύλειο χώρο με γήπεδα για αθλοπαιδιές και κυρίως εκπ/κούς που θα αγκαλιάσουν αυτά τα παιδιά και θα νιώσουν το καινούργιο σχολείο ,σχολείο τους.Εάν είναι να στριμωχθούν σε σχολεία χειρότερα από τα δικά τους νομίζω ότι το όλο εγχείρημα θα έχει πολύ αρνητικά αποτελέσματα.Πρέπει λοιπόν να γίνει μια σωστή κατανομή των συγχωνευμένων σχολείων και κάθε προσπάθεια να έχει σαν βασική της αρχή αυτό που προανέφερα.Αλλά πολύ φοβάμαι ότι το όλο εγχείρημα θα γίνει έτσι στο πόδι χωρίς να γνωρίζουν αυτοί που θα προτείνουν πώς είναι τα σχολεία .Είμαι εκπ/κός και υπηρετώ σε ένα από τα καλύτερα σχολεία της περιοχής μου.Μαθαίνω ότι στον σχεδιασμό που γίνεται μεγαλώνουν άλλα σχολεία που από πλευράς υλικοτεχνικής υποδομής είναι μέρα με την νύχτα με αυτό που υπηρετώ.Πού είναι λοιπόν το κριτήριο της υλικοτεχνικής υποδομής που στην διαβούλευση θεωρείται το πρωτεύον;