Αρχική Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξειςΆρθρο 2 Ελάχιστη βάση εισαγωγής και διαδικασία υποβολής μηχανογραφικού δελτίου -Προσθήκη άρθρων 4Β, 4Γ και 4Δ στον ν. 4186/2013Σχόλιο του χρήστη Ιωάννης Κωστίδηε | 17 Ιανουαρίου 2021, 19:19
Οι σχολές και οι απόφοιτοί τους δεν απαξιώνονται επειδή κάποιοι εισήχθησαν με μέσο όρο βαθμολογίας 5 ή 8 . Απαξιώνονται γιατί δεν υπάρχει θεσμική διασύνδεση της τριτοβαθμιας εκπαιδευσης και της παραγωγικής διαδικασίας.Ακόμη και τα ΙΕΚ δεν ειναι διασυνδεδεμένα με ΚΑΜΙΑ διαδικασία επαγγελματικής αποκατάστασης.Ποιος ο λόγος να οδηγούν στην εισαγωγή σε ΑΕΙ τη στιγμή πού κανείςαπόφοιτός τους δεν κατοχυρώνει ακαδημαϊκό υπόβαθρο επαγγελματικής κατάρτισης ΜΟΝΟ με το πτυχιο του ΙΕΚ; Η ανεργία απαξιώνει το πτυχίο.Απόδειξη η μαζική μετανάστευση πτυχιούχων σε χώρες του Εξωτερικού κυρίως ΕΕ.Πάνω απο 650.000 σε μια δεκαετία με μονιμη φορολογική κατοικία στο εξωτερικό και περίπου άλλοι τόσοι για εργασια σαιζόν ή με 6μηνο συμβόλαιο ,αναλογα με τη δικαιούμενη βίζα (ΗΠΑ,Αυστραλία,Καναδάς κλπ). Ας ακουσουμε μία πρόταση της κ.Κεραμέως γι'αυτό. Το γεγονός ότι το 30% των φοιτητών δεν αποφοιτεί στην ώρα του ή και καθόλου ΔΕΝ, επαναλαμβάνω ,ΔΕΝ εξαρτάται από το γεγονός οτι εισήλθαν με χαμηλούς βαθμούς αλλά κυρίως με την έλλειψη οικονομικων πόρων( ανεργία,εξαναγκασμός σε εργασία κατά τη διάρκεια των σπουδών για κάλυψη εξόδων που η οικογένεια δεν δύναται να καλύψει κλπ) ,την αλλαγή της άποψης του ατόμου για τη ζωή του λογω ωριμανσης κλπ. Υπάρχουν αναριθμητοι άνθρωποι ανάμεσα μας ,πολλοί εξ αυτών διάσημοι,που άφησαν σπουδές ιατρικής,νομικής,πολυτεχνείων,φιλολογίαε κλπ προκειμένου να ασχοληθούν με το όνειρό τους.Άρα το 30% των φοιτητών που δεν αποφοιτουν ποτέ, θα συνεχίσει να υπάρχει ανεξαρτητα από αυτό που πιστεύει η κ.Κεραμέως. Η παγκοσμια πανδημία έφερε απίθανη αναστάτωση στη ζωή του πλανήτη.Η παρούσα φάση ειναι η πλέον ακατάλληλη για να γινει οποιαδήποτε ΩΦΕΛΙΜΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ συζητηση για ένα ΟΛΙΣΤΙΚΟ σχεδιο που θα ξεκινά απο το Δημοτικο και θα καταλήγει στην επαγγελματική αποκατάσταση των παιδιών μας. Μόνο έτσι θα πρέπει να το βλέπουμε.Η κ.Κεραμέως ξεκινάει από το λιγότερο σημαντικό προσπαθώντας να πείσει την κοινωνία,τους γονεις ,τους υποψηφίους τα ΑΕΙ,κλπ ότι από τη διαδικασία της εισαγωγής πρέπει να ξεκινήσουμε.ΛΑΘΟΣ!!!!!! ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΧΗΜΑΤΙΚΟ το ενδιαφέρον όταν έτσι αντιμετωπίζεται. Αλλάζει τους όρους του παιχνιδιού την τελευταία στιγμή.Επηρεάζει σαφώς και δυσμενώς οικογένειες και υποψηφίους ,δημιουργώντας υποψίες για τα πραγματικά κίνητρα των ρυθμίσεων. Ούτως ή άλλως οι περισσοτεροι των αποφοίτων των ΑΕΙ-ΑΤΕΙ των προηγουμένων ετών μεταναστευσαν για αναζητηση σταδιοδρομίας στην Εσπερία. Από φέτος θα μεταναστευουνε απο το την αποφοιτηση απο το Λύκειο. Γρηγορα θα διαπιστώσετε κ.Κεραμέως ότι η Ελληνική νεολαία δεν θα παραμένει ούτε για στράτευση.Η σκεψεις για στράτευση από τα 18 πηγαίνει "περίπατο" από τη στιγμή που 30.000 περίπου λιγοτεροι υποψήφιοι-ες θα εισαχθουν στις σχολές τριτοβάθμιας εκπαιδευσης. Όπως ακριβώς δεν προκειται να λειτουργήσει η επιστράτευση ,εάν απαιτηθεί,γιατί ο ανθός των επιστημόνων των καλούμενων κλάσεων ζει μόνιμα στο εξωτερικό. Ποιοι θα επανδρώσουν τις Μονάδες του Ελληνικού Στρστού;Οι 50αρηδες και 60αρηδες; Πειραματισμός ,αποσπασματική αντιμετώπιση,βιασύνη,άγχος για μεταρρύθμιση χωρίς ουσία. Χαμένος χρόνος ,χειροτερες προοπτικές για τα παιδιά της μέσης Ελληνικής οικογένειας. Θα μας βρείτε όλους απέναντί σας. Τώρα στο διαδίκτυο και μετά την καραντίνα ,στην είσοδο του Υπουργείου.Ρωτήστε και τον κ.Αρβανιτόπουλο με το σχέδιο "ΑΘΗΝΑ"