• Σχόλιο του χρήστη 'Πλακίδας Γεώργιος' | 22 Ιανουαρίου 2011, 21:15

    Είμαι καθηγητής Λυκείου εδώ και 24 χρόνια. Προφανώς δεν κινδυνεύει η θέση μου, δεν καταθέτω λοιπόν τις απόψεις μου ιδιοτελώς. 1. Είναι η 7η, αν θυμάμαι καλά, φορά που αναγγέλλεται πομπωδώς στα χρόνια αυτά ένα σχέδιο αναμόρφωσης και σωτηρίας της παιδείας. 2. Είναι η 7η φορά που αυτό γίνεται χωρίς καμια ουσιαστική προετοιμασία. 3. Είναι η 7η φορά που δε ζητήθηκε η γνώμη των καθηγητών. 4. Όλες οι προηγούμενες προσπάθειες κατέληξαν σε αδιέξοδο ή αποτυχία. 5. Είναι προφανές ότι κύριος στόχος είναι η εξοικονόμηση χρημάτων. 6. Με τις συγχωνεύσεις θα χάσουμε τα πλεονεκτήματα των μικρών σχολικών μονάδων χωρίς να εξασφαλίσουμε ένα σίγουρο αποτέλεσμα. 7. Σχολεία με σαφές στίγμα και παιδαγωγική στόχευση θα εξαφανιστούν μέσα σε σχολεία μαμούθ. 8. Τελειώνω με ένα παράδειγμα. Το βασικό επιχείρημα είναι ότι το μεγάλο σχολείο θα παρέχει περισσότερες δυνατότητες στους μαθητές. Στο υπάρχον σχολείο παρέχεται η δυνατότητα στους μαθητές να επιλέξουν τα ιταλικά ως 2η ξένη γλώσσα. Στο σχολείο μας λοιπόν 17 παιδιά επέλεξαν τα ιταλικά. Την προηγούμενη χρονιά ο Καθηγητής της Ιταλικής ήλθε το Νοέμβριο. Φέτος, μόλις τον Ιανουάριο μας ενημέρωσαν ότι δε θα έρθει καθόλου. Προφανώς λοιπόν οι δυσλειτουργίες του σχολείου δεν είναι θέμα μεγέθους. Φοβάμαι πως το νέο σχολείο θα είναι ένα ανεξέλεγκτο γκέτο χωρίς αρχή και τέλος.