Αρχική Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξειςΆρθρο 31 Έναρξη ισχύοςΣχόλιο του χρήστη Λάμπρος | 19 Ιανουαρίου 2021, 20:46
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δυστυχώς δεν βλέπω ξεκάθαρη τοποθέτηση σχετικά με το τι θα γίνει με τους φοιτητές που έχουν ήδη ξεπεράσει τα ν+1/2ν έτη. Προσπαθώντας να μπω στο "πνεύμα του νομοθέτη" και έχοντας υπ'όψη δηλώσεις του υπουργείου που κάνουν λόγο για τον χαμηλότερο Μ.Ο αποφοίτησης στην Ευρώπη (που προφανώς θα πρέπει να βελτιώσουμε με αυτόν τον νόμο) συμπεραίνω τα εξής: Ως μεταβατική περίοδος ορίζεται το διάστημα από την ψήφιση του νόμου εώς τον Σεπτέμβριο και η έναρξη ισχύος από το ακ. έτος 2021-2022 θα σημαίνει την διαγραφή όσων δεν καταφέρουν να πάρουν πτυχίο μέχρι τότε. Εαν ισχύσει αυτή η περίπτωση, θα πρέπει να ξέρετε ότι θα διαγράψετε πάρα πολλούς ενεργούς φοιτητές που χρωστάνε 1-2 μαθήματα (ή κάτω από 10 εν πάσει περιπτώσει) και τα οποία δεν τα περνάνε γιατί η τελευταία εξωτερική αξιολόγηση πέρασε από τα ιδρύματά τους το 2014. Με μία μόνο αξιολόγηση ήταν αναμενόμενο οι όποιες παθογένειες να ξαναεμφανιστούν (αν ποτέ βρέθηκαν όλες οι παθογένειες στο σύνολό τους). Ένας φοιτητής που έχει να διαχειριστεί τεράστιο όγκο εργασιών σε σχολή με 69 μαθήματα (συν πτυχιακή και πρακτική) δεν μπορεί να είναι με ένα τηλέφωνο κάθε εξάμηνο και να ενημερώνει το υπουργείο για καθηστερήσεις πληρωμών εκτάκτων καθηγητών, καθηστερήσεις στις βαθμολογήσεις, στατιστικά εξεταστικών που από τους 600 κόβονται οι 585 με βαθμό 1,5 κ.α. Δυστυχώς μας σπρώχνετε σε αδιέξοδο χωρίς πρακτικά να μπορούμε να κάνουμε κάτι. Σας παρακαλώ να λάβετε υπ'όψη τις παθογένειες των ιδρυμάτων και να εφαρμόσετε επιτέλους ένα σύστημα πραγματικής εύρεσης και διαχείρισης των προβλημάτων των ΑΕΙ πριν προχωρήσετε στην οποιαδήποτε διαγραφή. Ειδάλλως θα ωθήσετε χιλιάδες φοιτητές σε απραξία, κοινωνική απομόνωση και εν τέλει στην καθυστέρηση στελέχωσης της κοινωνίας με επιστημονικό δυναμικό.