Αρχική Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξειςΆρθρο 7 Τελικές και εξουσιοδοτικές διατάξεις – Τροποποίηση του άρθρου 13Δ του ν. 4186/2013Σχόλιο του χρήστη Ηλίας Λύκος | 19 Ιανουαρίου 2021, 22:06
Σύμφωνα με το νομοσχέδιο θα υπάρχει κατώτερο όριο βαρύτητας 20% για κάθε πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα. Ωστόσο δε θα ήταν σκόπιμο να υπάρχει και κάποιο εύλογο ανώτερο όριο; Αν πχ ένα τμήμα θέσει συντελεστή 37% σε ένα μάθημα και 23% στο άλλο αυξημένης βαρύτητας, δεν θα εξαρτάται σε υπερβολικό βαθμό η πρόσβαση στο τμήμα από την επίδοση σε αυτό το μάθημα; (Δηλαδή μια «κακή στιγμή» μπορεί να αποκλείσει κατά τα άλλα ικανότατους υποψήφιους). Επιπρόσθετα, αν λάβουμε υπόψη μας το τμήμα Βιολογίας, προσβάσιμο τόσο από το δεύτερο όσο κι από το τρίτο ΕΠΕ, ποιο το νόημα να θεσμοθετηθεί υψηλός συντελεστής στο μάθημα της Βιολογίας (για παράδειγμα) εφόσον άλλοι υποψήφιοι εισάγονται με Μαθηματικά; Πιθανή πρόταση: να είναι δυο τα μαθήματα με αυξημένο συντελεστή και να υπάρχει συγκεκριμένο εύρος τιμών για τους συντελεστές. Ενδεικτικά μέχρι 33%.