Αρχική Συνενώσεις ΣχολείωνΕρώτημα 3: Ποιες άλλες προτάσεις έχετε, σχετικά με την διαδικασία των μεταβολών των σχολικών μονάδων;Σχόλιο του χρήστη ΚΩΣΤΟΥΔΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ | 22 Ιανουαρίου 2011, 22:16
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΜΕΤΑ ΤΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΛ ΕΠΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΘΕΙ ΕΝΑ ΕΝΙΑΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΟΠΩΣ ΤΑ ΤΕΕ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΔΥΝΑΜΩΘΕΙ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΙΚΑΝΟΥΣ ΤΕΧΝΙΚΟΥΣ ΜΕ ΑΡΙΣΤΗ ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΤΟΥΣ. ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ ΤΑ ΕΠΑΛ ΕΠΑΣ ΗΤΑΝ ΣΚΕΤΗ ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΣΤΡΑΦΗΚΑΝ ΣΤΗ ΤΕΕ ΝΑ ΠΑΙΔΕΥΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΝΤΑΙ. ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΑΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΚΥΡΙΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ. (Π.Χ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΑΣ ΑΓΓΛΙΚΗ ΟΡΟΛΟΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Κ.Λ.Π.)