Αρχική Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξειςΆρθρο 2 Ελάχιστη βάση εισαγωγής και διαδικασία υποβολής μηχανογραφικού δελτίου -Προσθήκη άρθρων 4Β, 4Γ και 4Δ στον ν. 4186/2013Σχόλιο του χρήστη Ειρήνη Μέλος ΔΕΠ | 20 Ιανουαρίου 2021, 12:11
Δεν μπορούμε να αλλάζουμε διαρκώς τους κανόνες εισαγωγής. Ας δούμε πιο ήταν το πρόβλημα των προηγουμένων ετών και να το βελτιώσουμε. Δεν αποφοίτησαν οι φοιτητές που μπήκαν με κάτω από 5,000 μόρια; Πόσοι αποφοίτησαν από τμήματα που πληρούν την πολυπόθητη βάση του 10,000; Πόσοι αποφοίτησαν από τμήματα που έχουν πολύ υψηλές βάσεις; Πόσα χρόνια κάνουν να αποφοιτήσουν σε όλες αυτές τις περιπτώσεις; Τι διαφορές παρατηρούμε; Κανείς δεν γνωρίζει. Μιλάμε για βάσεις αλλά αγνοούμε τελικά την πορεία των φοιτητών που μπαίνουν με χαμηλές βάσεις. Γιατί οι φοιτητές που έχουν υψηλές βαθμολογίες δεν προτιμούν την περιφέρεια; Το ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ αναδυκνείεται πάντα το πρόβλημα. Μήπως η κυβέρνηση να δόσει μεγαλύτερες διευκολύνσεις στα περιφερειακά ιδρύματα και να μειώσει τις διευκολύνσεις στα κεντρικά πανεπιστήμια της Πρωτεύουσας και συμπρωτεύουσας; Δηλαδή εκπτώσεις στα εισιτήρια, δωρεάν φοιτητική κατοικία, δωρεάν στέγαση, δωρεάν βιβλία για τα πανεπιστήμια της περιφέρειας. Ας τεστάρουμε τι συμβαίνει όταν οι οικονομικές διευκολύνσεις για τα περιφερειακά πανεπιστήμια θα διευκολύνουν τις οικογένειες των φοιτητών για να τα επιλέξουν. Σίγουρα θα δούμε σημαντικές αλλαγές αν άλλαζαν τα οικονομικά κίνητρα.