Αρχική Αναδιάρθρωση ΔομώνA1. Ειδικές ρυθμίσεις του νομοσχεδίου αποβλέπουν στη σύνδεση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής με τη σχολική τάξη: με την καθιέρωση θέσεων ειδικών συμβούλων και β)με την απόσπαση μελών του επιστημονικού προσωπικού του ΙΕΠ σε σχολικές μονάδες. Πώς κρίνετε την πρόθεση αυτή και τι άλλο θα είχατε να προτείνετε.Σχόλιο του χρήστη Κατερίνα Βένερη | 22 Ιανουαρίου 2011, 22:57
Είναι εξαιρετικά σημαντική η συνεργασία όλων όσων εργάζονται με παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας, και ασχολούνται με την ανάπτυξη των ικανοτήτων και δεξιοτήτων τους (εργοθεραπευτές, κοινωνικοί λειτουργοί, λογοθεραπευτές, παιδοψυχίατροι, αναπτυξιολόγοι, ψυχολόγοι). Θα ήταν εξαιρετικό να υπήρχαν εξειδικευμένοι άνθρωποι που θα διευκόλυναν την ανίχνευση δυσκολιών, την καλλιέργεια δεξιοτήτων και την υποστήριξη όλων των παιδιών στο δημόσιο σχολείο. Δεν αρκούν μόνο οι παιδαγωγοί και οι σχολικοί σύμβουλοι στη σύγχρονη εκπαίδευση!