Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΓΙΑ ΔΟΜΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ: Η ίδρυση θέσεων στελεχών με αμιγώς παιδαγωγικό χαρακτήρα, ο εξορθολογισμός της διαδικασίας επιλογής στελεχών και η ουσιαστική συμβολή των στελεχών αυτών τόσο στην επιμόρφωση όσο και στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, καθιστούν τις νέες Δομές Εκπαίδευσης κρίσιμο πυλώνα για την αποτελεσματική παιδαγωγική υποστήριξη του αυτόνομου σχολείου. Στην αποτίμηση κριτηρίων της Επιστημονικής - Παιδαγωγικής συγκρότησης για την επιλογή Συμβούλων Εκπαίδευσης είναι σημαντικό να προσμετράται το κριτήριο «τίτλος Διδασκαλείου Μετεκπαίδευσης», και να μοριοδοτείται, όπως προσμετράται στην επιλογή Διευθυντών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Μέχρι το 1995 το Μαράσλειο Διδασκαλείο ήταν ο μοναδικός φορέας μετεκπαίδευσης δασκάλων και νηπιαγωγών τόσο στη Γενική όσο και στην Ειδική Αγωγή. Με τον Ν. 2327/1995 το Μαράσλειο Διδασκαλείο εντάχθηκε στο Παιδαγωγικό Τμήμα του Πανεπιστημίου Αθηνών, όπως και τα άλλα διδασκαλεία σε αντίστοιχα Πανεπιστημιακά τμήματα. Στα Διδασκαλεία, μετά από γραπτές εξετάσεις, μετεκπαιδεύονταν δάσκαλοι και νηπιαγωγοί των πρώην Παιδαγωγικών Ακαδημιών και των Σχολών Νηπιαγωγών καθώς και πτυχιούχοι των Παιδαγωγικών Τμημάτων Δημοτικής Εκπαίδευσης και Νηπιαγωγών.