Αρχική Η αναβάθμιση του ρόλου των Πρότυπων – Πειραματικών1ε) Διατυπώστε τις απόψεις σας για τον τρόπο διοίκησή τουςΣχόλιο του χρήστη Κώστας Μπεβεράτος | 23 Ιανουαρίου 2011, 00:11
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πετυχημένο γίνεται ένα σχολείο όταν το λειτουργούν εμπνευσμένοι εκπαιδευτικοί, [με κρίσιμο τον ρόλο του διευθυντή] οι οποίοι είναι οπαδοί της προοδευτικότητας, όχι τόσο ως μέσου διεκδίκησης, όσο ως μέσου προσφοράς. Η διοίκηση, πιο σωστά η διεύθυνση παίζει καταλυτικό ρόλο. Στις προτάσεις που αναφέρονται στην διοίκηση δεν περιλαμβάνονται μερικά στοιχεία τα οποία θεωρώ σημαντικά. 1. Οι γονείς στο σχολείο δεν είναι παρείσακτοι, ούτε φιλοξενούμενοι, ούτε και περαστικοί περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο. Η παρουσία τους πρέπει να είναι θεσμοθετημένη στα διοικητικά όργανα του σχολείου. Ο πειραματισμός μπορεί και πρέπει να στρέφεται και στην επιδίωξη της τριβής, ως μέσου παρέμβασης του εκπαιδευτικού συστήματος στην κοινωνία. 2. Η θεσμοθετημένη παρουσία κοινωνικών λειτουργών και ψυχολόγων μέσα στο σχολείο και η συμμετοχή τους στα διοικητικά όργανα είναι επιβεβλημένη. 3. Η γραμματειακή υποστήριξη, ειδικά στα μεγάλα σχολεία, πρέπει να γίνεται από αντίστοιχους υπαλλήλους και όχι από εκπαιδευτικό προσωπικό, το οποίο πρέπει να παραμένει απερίσπαστο από γραφειοκρατικές διαδικασίες.